مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو

طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو

طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو | تحویل انحصاری خودروهای ام وی ام | قیمت های غیرقابل باور برای محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو قصد دارد طی طرح ویژه ای با محوریت تحویل انحصاری خودرو در شهرستان بم (محل تولید خودرو) مطابق با روش های اعلامی ذیل جهت فروش تعداد محدودی از خودرو های این شرکت اقدام نماید.

این طرح از دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ در نمایندگی های مدیران خودرو فعال می باشد:
شرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام با قیمت قبل

شرایط فروش نقدی محصولات چری - آذر 1401

در زمستان ۱۳۹۶ یا ۲۰۱۷ بود که شاسی بلند چری تیگو ۸ برای اولین بار رونمایی شد، یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت حمل ۷ سرنشین که با تایید شرکت خودروسازی چری، در ماه مارس ۲۰۱۸ راه اندازی و به بازار عرضه شد.

خودروی شاسی بلند چری تیگو ۸ که پیش از این تحت عنوان “چری T18” شناخته می ‌شد، به نوعی بزرگ‌ ترین عضو خانواده “تیگو” به شمار می ‌آید که از لحاظ ابعاد و اندازه باتوجه به نام گذاری اتومبیل، در یک کلاس بالاتر از خودروی شاسی بلند چری تیگو ۷ قرار می ‌گیرد که سال هاست شاهد حضور آن در بازار کشور هستیم، ولی حالا چری تیگو ۸ پرو برای عرضه در بازار کشور عرض اندام کرده است تا در مقابل رقبای تازه وارد بازار کشور قرار گرفته و نگذارد که بازار خودروهای کراس اوور از دست چری و مدیران خودرو خارج شود.

قلب تپنده چری تیگو ۸ پرو را یک موتور چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری تشکیل می دهد که مجهز به پرخوران های توربوشارژر شده و می تواند در محدوده ۵۵۰۰ دور بر دقیقه، حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخاری تولید کرده و یا در محدوده ۲۰۰۰ دور بر دقیقه، می تواند حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متری تولید کند.

مطالعه بیشتر  3 مدل خودرو از کرمان موتور در فروش اقساطی

وظیفه دریافت و ارسال نیرو به چرخ های جلو برعهده جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه خواهد بود که تنها گزینه قابل عرضه به مشتریان بوده و می تواند شتاب صفر تا صد ۸٫۹ ثانیه طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد.

این خودرو با طول کلی ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی متری ساخته شده است که از مجموع این ابعاد و اندازه، حداقل وزن ۱۵۴۱ کیلوگرمی بدست آمده است.

با وزن بیش از ۱٫۵ تنی، استاندارد یورو ۶ و استفاده از جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته در خط انتقال، مصرف سوخت این خودرو برای استفاده های شهری معادل ۸٫۶ لیتر و برای استفاده های برون شهری معادل ۵٫۷ لیتر اعلام شده است که در مجموع مصرف سوخت ۶٫۸ لیتری به صورت ترکیبی برای کاربرانش خواهد داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح فروش پیکاپ فوتون دیزلی

سجاد ناجی

ثبت سفارش خودرو در بورس کالا تا ساعت ۱۷

نویسنده ارشد

اعلام قیمت سایپا و ایران خودرو به روزرسانی لیست ۲۷ شهریور

mortazavi

نظر دهید.