مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پشنهاد ویژه برای مادران در طرح فروش محصولات ایران خودرو

پیشنهاد ویژه برای مادران در طرح فروش محصولات ایران خودروویژه طرح فروش محصولات ایرانیان در صفحه فروش ایران خودرو از روز یکشنبه 1401/10/18 ساعت 10 صبح آغاز

پیشنهاد ویژه برای مادران در طرح فروش محصولات ایران خودرو

ویژه طرح فروش محصولات ایرانیان خودرو به ویژه حمایت از خانواده ها و جوانی جمعیت از صبح امروز آغاز شد. به اطلاع متقاضیان واجد شرایط می‌رسد همزمان با عرضه خودرو در بورس و بر اساس مصوبه قانون حمایت از خانواده و طرح جوانان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ شورای اسلامی شهر برای مادرانی که فرزند دوم و بعد از آن از تاریخ قانون فوق الذکر متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو با قیمت مصوب طبق جدول زیر وجود دارد. زمان فعال سازی این بخشنامه در صفحه فروش ایران خودرو از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰ صبح آغاز و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ به پایان می رسد.

پیشنهاد ویژه برای مادران در طرح فروش محصولات ایران خودروویژه طرح فروش محصولات ایرانیان در صفحه فروش ایران خودرو از روز یکشنبه 1401/10/18 ساعت 10 صبح آغاز
پیشنهاد ویژه برای مادران در طرح فروش محصولات ایران خودرو یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۰

________________________________________________________

مطلب پیشنهادی: برای مطالعه بیشتر کلیک کنید!

تعیین فرمول قیمت گذاری روی خودروها که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رقم در نظر گرفته شده به عنوان هزینه واردات خودروهای وارداتی، میزان سود برای واردکننده و هزینه واردات، اظهار داشت: ممکن است متفاوت باشد و هزینه واردات بستگی به ارزش و قیمتی که خودرو داشته است، دارد. برای بقیه قیمت ها تا مشخص شدن قیمت نهایی شاهد رقابت در بورس خواهیم بود. امید قالیباف درباره نحوه تعیین قیمت خودروهای وارداتی و نحوه محاسبه تعرفه اظهار کرد: همانطور که چندین بار اعلام شده خودروهای وارداتی در بورس کالا عرضه می شود. این خودروها در رنج های قیمتی متفاوتی عرضه می شوند. کمترین ارزش مالیات ورودی برای وسایل نقلیه در رده قیمتی زیر ۱۰۰۰۰ یورو اعمال می شود. این مالیات برای همه خودروها (آنهایی که کمتر از ۱۰۰۰۰ یورو یا با آستانه قیمت ۲۰۰۰۰ یورو هستند) ۴٪ تعیین شده است.
اما به طور کلی سود تجاری متغیر است. حداقل مبلغ برای خودروهای زیر ۱۰۰۰۰ یورو است. به عنوان مثال برای یک خودروی ۸۰۰۰ یورویی هزینه واردات ۱۰ درصد، سود واردکننده ۱۰-۱۵ درصد است و مابقی به میزان رقابت برای یافتن قیمت بستگی دارد.
برای ادامه این خبر خودرویی بر روی لینک کلیک کنید…

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت سایپا و ایرانخودرو جدید به تاریخ امروز 13 آذرماه

مطالب مرتبط

از یک طرف تاخیر در تحویل خودروهای سامانه از طرفی دیگر سبز شدن ۱۲۰ هزار خودرو!

mortazavi

اضافه شدن ۵ شرکت به واردات خودرو

سجاد ناجی

فروش کامیون ۲۶۲۴ و ۱۹۲۴ با قیمت جدید ۲ خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.