مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

طرح جدید فروش KMC-T8 توسط کرمان موتور

طرح جدید فروش KMC-T8 توسط کرمان موتور

طرح جدید فروش KMC-T8 توسط کرمان موتور | رقابت کی ام سی T8 با خودروهایی مثل آمیکو | کیفیت قابل قبول کی ام سی تی ۸

شرایط فروش خودرو KMC-T8 اعلام گردید.

پیکاپ KMC T8 (جک T8) به دلیل مجهز بودن به سیستم دو دیفرانسیل سه حالته و موتور توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر می‌تواند و قابلیت حرکت در سربالایی ۳۰ درجه می‌تواند نظر آفرودبازها را جلب کند.

در فضای داخل کابین KMC T8 (جک T8) نسبت به بسیاری از کراس اوورهای مدرن چینی و کره‌ای از خطوط پیچیده در ترسیم داشبورد استفاده نشده است؛ به ویژه کنسول میانی و تونل جعبه دنده این خودروی پیکاپ از طراحی چندان متمایز و مدرنی سود نمی‌برد.

با این وجود طرح کلی داشبورد به دلیل استفاده از تزئینات براق آلومینیومی، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی نسبتا جالب و قابل قبول برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است.

غربیلک فرمان KMC T8 (جک T8) از شمایلی آشنا مشابه فرمان جک S5 برخوردار بوده و پنل کیلومترشمار پشت آن نیز فرمی اسپرت و قابل قبول را در برابر راننده پدید آورده است. صندلی‌های خوش فرم با روکش چرمی نسبتا باکیفیت نیز حضور در کابین این وانت پیکاپ چینی را برای سرنشینان دلنشین‌تر خواهد ساخت.

پلاستیک خشک در بسیاری از بخش‌ها دیده می‌شود که می‌تواند موجب کاهش رضایت‌مندی مشتریان شود؛ اما به هر حال استفاده از پلاستیک‌های خشک در محصولات چینی دور از ذهن و غیرعادی نیست.

از طرف دیگر به دلیل فاصله محوری ۳۰۹۰ میلیمتری، شاهد کابینی جادار و راحت هستیم که محدودیت چندانی برای سرنشینان ردیف عقب خود به وجود نمی‌آورد. فضای بار این وانت پیکاپ نیز به نسبت وسیع بوده و حدود ۸۴۰ کیلوگرم بار را می‌توان با این خودرو حمل کرد.

مطالعه بیشتر  طرح خرید هایما 7X ویژه افراد عادی و مادران (تیرماه 1403)

قیمت مصوب : ۹۶۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پیش پرداخت : ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ الباقی اقساط ۱۸ ماهه
پیش پرداخت : ۵۵۰/۰۰۰/۰۰۰ الباقی اقساط ۳۰ ماهه
رنگهای انتخابی : سفید ، مشکی ، آبی زنگاری ، قرمز

تاریخ شروع ثبت نام ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ با ظرفیت محدود

مدل ۱۴۰۱ به مشتریات تحویل داده می شود

شرایط فروش خودرو KMC-T8

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه خودرو در بورس کالا به صورت رسمی

سجاد ناجی

گذر دو شرکت از الزامات قانونی واردات

سجاد ناجی

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو ۱۸ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.