مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

طرح جدید فروش لیفان X70 اتوماتیک

طرح جدید فروش لیفان X70 اتوماتیک

طرح جدید فروش لیفان X70 اتوماتیک | کیفیت نامشخص این خودرو | خدمات پس از فروش نامعلوم برای این خودرو

طرح جدید فروش لیفان X70 اتوماتیک با اقساط ۱۸ و ۳۰ ماه ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ از سوی شرکت خودروسازان بم آغاز شد.

لیفان x70 بر اساس پلتفرم خودروی مایوی x7 توسعه یافته و از سال ۲۰۱۸ به عنوان محصولی جدید از سوی شرکت لیفان موتورز در معرض فروش قرار گرفته است.

در حال حاضر نیز شرکت کرمان موتور قصد دارد تا تولید و مونتاژ این کراس اوور جمع‌ و جور را به خودروسازان بم بسپارد تا بیش از پیش حواس خود را بر تولید محصولات جک (جی ای سی) متمرکز کند.

 

طرح پنل کیلومترشمار و نشانگرهای سرعت و دور موتور نیز در نوع خود جالب توجه و متمایز به نظر می‌رسد؛ میان دو نشانگر آنالوگ یک نمایشگر حضور دارد تا اطلاعات مورد نیاز را به آگاهی راننده برساند.

همچنین طرح مناسب کنسول میانی که با حداقل دکمه‌ها و کلیدها مزین شده است به فرم یک دست دریچه‌های تهویه در دو طرف نمایشگر مرکزی، جلوه‌ای زیبا و جذاب را برای کابین لیفان ایکس۷۰ رقم زده است.

کیفیت قابل قبول متریال کابین، طرح مناسب و نسبتا راحت صندلی‌ها، فضای جادار کابین به خصوص در ردیف عقب که سه سرنشین بزرگسال را می‌تواند با حداقل محدودیت در خود جای دهد، از جمله دیگر ویژگی‌های کابین لیفان X70 به شمار می‌روند.

محفظه بار این خودرو کراس اوور نیز فضایی در حدود ۴۲۰ لیتر را به لوازم کاربران اختصاص داده که چندان وسیع نیست.

در مجموع می‌توان گفت که طراحی کابین لیفان ایکس ۷۰ چندان پیچیده به نظر نمی‌رسد و نمایی نسبتا ساده با رگه‌هایی از آینده‌نگری را به نمایش می‌گذارد که به راحتی می‌تواند سلیقه‌های مختلف در رده‌های سنی متفاوت را با خود همراه ساخته و موجب رضایت خاطر ایشان شود.

مطالعه بیشتر  توقف بازار به دلیل کاهش نرخ ارز و نشست برجام

این خودرو تنها در قالب یک تیپ اتوماتیک CVT به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید.

مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو شامل موارد زیر خواهد بود:

کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، سیستم ضد سرقت، هشدار باز بودن درها، سیستم هشدار فشار باد لاستیک‌ها، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه وسط الکتروکرومیک، حسگرهای پارک جلو و عقب، سیستم کروز کنترل، صفحه کیلومتر با قابلیت تنظیم نور و رنگ و زبان، دیلایت، آینه‌های جانبی تاشونده با تنظیم برقی و گرمکن، آنتن کوسه‌ای، سانروف برقی، میله باربند سقفی، طاقچه کشویی، روکش صندلی چرمی، استارت دکمه‌ای، ریموت هوشمند، پاور ویندوز، تهویه مطبوع اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین با تنظیمات ۴ حالته دستی، گرمکن صندلی‌های جلو، ریموت صندوق عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۹ اینچی + اندروید، بلوتوث، سیستم صوتی با شش بلندگو، ۲ عدد پورت usb ، دوربین دنده عقب و برق ۱۲ ولت، سیستمهای ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز اضطراری.

طرح جدید فروش اقساطی لیفان X70 - شهریور 1401

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخص شدن زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سجاد ناجی

اطلاعیه زمان افراد منتخب سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

جدیدترین طرح سامانه یکپارچه و لیست خودروهای موجود

mortazavi

نظر دهید.