مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (۱۱ اردیبهشت ماه)

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه) به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (۱۱ اردیبهشت ماه)

به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه)  به اطلاع نمايندگان و متقاضيان حائز شرايط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقداماتی برای ثبت نام دریافت خودروهای ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند با واریز وجه خودرو و مطابق شرایط معین شده، ثبت نام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اعلام قیمت محصولات کرمان موتور 12 تیر 1402

مطالب مرتبط

بدون قرعه کشی صاحب این مدل از ایران خودرو شوید!

mortazavi

نگاهی بر وانت های موجود در بازار ایران

مجتبی امیری

هزینه فایده نصب فیلتر دوده در خودروهای سنگین

سجاد ناجی

نظر دهید.