مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح جدید بهمن موتور با ۳ مدل خودرو + تحویل فوری

طرح جدید بهمن موتور با ۳ مدل خودرو + تحویل فوری

گروه بهمن موتور از طرح جدید خود برای سه مدل وانت رونمایی کرد که این مدل وانت ها با مدل های وانت کارا دو کابین تیپ ۴، وانت کارا تک کابین تیپ۴ و کاپرا ۲ هستند که به روش نقدی توسط عاملیت ها به فروش می رسند.

شرکت بهمن موتور فعالیت خود را در زمینه مونتاژ و تولید خودروها انجام می‌دهد. در ایران، مونتاژ خودرو به معنای تولید خودروها با استفاده از قطعات و مواد اولیه وارداتی از چین است. این فرآیند از طریق همکاری‌های تولیدی میان شرکت‌های خودروسازی ایران و تولیدکنندگان چینی صورت می‌گیرد.

دلایل اصلی این همکاری‌ها شامل هزینه‌های تولید پایین‌تر در چین و تأمین به موقع قطعات مورد نیاز می‌باشد. فعالیت مونتاژ خودروهای چینی در ایران، منجر به ارائه گزینه‌های اقتصادی برای مصرف‌کنندگان داخلی شده و به توسعه صنعت خودروسازی کشور کمک می‌کند.

طرح فروش این محصولات از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت. افراد متقاضی می‌توانند برای خرید این محصولات از طریق درگاه عاملیت‌ها اقدام نمایند. تمامی محصولات ارائه شده مدل ۱۴۰۲ هستند و تحویل آن‌ها در هفته دوم بهمن ماه امسال صورت خواهد گرفت.

در این طرح فروش، قیمت وانت کارا تک‌کابین به مبلغ ۴۸۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان، و وانت کارا دوکابین تیپ ۴ نیز به مبلغ ۵۱۶ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان و وانت کاپرا ۲ نیز به مبلغ ۹۶۳ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان تعیین شده است

مطالعه بیشتر  خرید لاماری ایما در طرح ویژه مادران شروع از 7 دی ماه

قیمت محصولات در این دوره فروش به شرح زیر است:

  • وانت کارا تک‌کابین: ۴۸۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان
  • وانت کارا دوکابین تیپ۴: ۵۱۶ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان
  • وانت کاپرا۲: ۹۶۳ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان

تمامی این محصولات از مدل ۱۴۰۲ هستند و تحویل آن‌ها در هفته دوم بهمن ماه امسال انجام خواهد شد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

یک امضای شورای رقابت کلید گرانی خودروسازان شده است!

mortazavi

بازدید مدیرعامل سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری

سجاد ناجی

کسری بودجه برای تولید خودرو طبق گفته دبیر انجمن قطعه‌سازان

سجاد ناجی

نظر دهید.