مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح جدید ایران خودرو برای خرید این مدل با قیمت کارخانه + شرایط ویژه

طرح جدید ایران خودرو برای خرید این مدل با قیمت کارخانه + شرایط ویژه گروه ایران خودرو فراخوان جدیدی را برای ثبت نام خودروی پژو 207 در آبان ماه 1402 منتشر کرده است. این گروه خودرویی شرایط ثبت نام برای خودروی پژو 207 دنده ای پانوراما را اعلام کرده که براساس جدیدترین ثبت نام ایران خودرو که برای متقاضیان عادی است جدول توضیحات در ادامه ذکر شده است.

طرح جدید ایران خودرو برای خرید این مدل با قیمت کارخانه + شرایط ویژه

گروه ایران خودرو فراخوان جدیدی را برای ثبت نام خودروی پژو ۲۰۷ در آبان ماه ۱۴۰۲ منتشر کرده است. این گروه خودرویی شرایط ثبت نام برای خودروی پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما را اعلام کرده که براساس جدیدترین ثبت نام ایران خودرو که برای متقاضیان عادی است جدول توضیحات در ادامه ذکر شده است.

با تغییرات جدید در شرایط ثبت نام ایران خودرو، می‌توان یک خودروی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای را با قیمت ۴۹۸ میلیون تومان را خریداری کرد. متقاضیانی که در ماه‌های اسفند یا فروردین وجه ثبت نام خود را واریز کنند، می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به دلیل افزوده شدن ویژگی‌هایی مانند سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، فرمان کمکی برقی و آینه داخلی فوتوکرومی حدود ۱۵۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

طرح جدید ایران خودرو برای خرید این مدل با قیمت کارخانه + شرایط ویژه  گروه ایران خودرو فراخوان جدیدی را برای ثبت نام خودروی پژو 207 در آبان ماه 1402 منتشر کرده است. این گروه خودرویی شرایط ثبت نام برای خودروی پژو 207 دنده ای پانوراما را اعلام کرده که براساس جدیدترین ثبت نام ایران خودرو که برای متقاضیان عادی است جدول توضیحات در ادامه ذکر شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت جدید فوتون در یک مهرماه 1402

مطالب مرتبط

آغاز تولید فوتون اتوماتیک ایران خودرو دیزل

سجاد ناجی

قیمت انواع کامیون در ۱۹ اسفندماه

mortazavi

آغاز پیش فروش مرحله سوم تارا

سجاد ناجی

نظر دهید.