مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

طرح ترافیک در روز پنجشنبه اجرا نخواهد شد!

طرح ترافیک در روز پنجشنبه اجرا نخواهد شد! روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیکی و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.

طرح ترافیک در روز پنجشنبه اجرا نخواهد شد!

روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیکی و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

برای شهروندان تهرانی تا این زمان زمان اجرای طرح محدوده ترافیکی و طرح منطقه کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۲ (محدوده زوج یا فرد سابق) نسبت به سال ۱۴۰۱ تغییری نکرده است و در صورت تصویب طرح جدید اجرا خواهد شد. یک تغییر، زمان یا روش اجرای محدودیت های ترافیکی، رسانه ای خواهد شد که همه توسط آن اطلاع رسانی خواهند شد.

اطلاع رسانی خودرویی: تعویض پلاک خودرو و مدارک موردنیاز آن..

بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر طرح محدوده ترافیکی و طرح منطقه کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ اجرا می شود، با این تفاوت که طرح محدوده ترافیکی در روزهای پنجشنبه اجرا نمی شود. ولی طرح منطقه کنترل از ساعت ۰۶:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر اجرا می شود.این ماده می افزاید که بر اساس طرح منطقه هوای پاک، هر خودرو در هر فصل به مدت ۲۰ روز می تواند به صورت رایگان در این منطقه تردد کند و در صورت وجود وسایل نقلیه زیاد باید عوارض پرداخت کند.

روابط عمومی و امور بین الملل حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان اطلاعیه خود از رانندگانی که قصد ورود و تردد در مناطق ترافیکی تهران را دارند خواست تا میزان و نحوه پرداخت عوارض طرح ترافیک و مدیریت آلودگی هوا را اطلاع داشته باشند و برنامه ریزی و برای صرفه جویی در روزهای ترافیکی و جلوگیری از جریمه به سامانه «تهران من» مراجعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خودروی دنا با قیمت در پنجشنبه 4 آبان ماه

مطالب مرتبط

احتکار خودرو توسط خودروسازان

سجاد ناجی

سرنوشت قانون ابطال شده (تعیین سن فرسودگی خودروها) چه می‌شود؟

سجاد ناجی

ایرانخودرو در قیمت محصولات امروز ۵ آذرماه

mortazavi

نظر دهید.