مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

توضیحات طرح تبدیل حواله ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۱

توضیحات طرح تبدیل حواله ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین اخبار خودرویی اعلام کرده که طرح جدیدی را برای تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات امکان پذیر است و به دنبال آن نیز جدول طرح پیشنهادی را نیز ارائه کرده است. ایران خودرو در خصوص این طرح گفت:

شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان محترم در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.

اخبار روز دنیای خودرو: مشخصات شاسی بلند جدید زامیاد زاگرس از سایپا

ضروریات و توضیحات مربوطه:

  • هدف از ارائه این بخشنامه تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که به شکل پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  • براساس ضوابط و دستورالعمل هایی موجود محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش سریعا در صورت منقضی شدن دعوتنامه به شکل خودکار تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه حساب خواهند شد.
  • ضروری ست که بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری دوباره انجام بگیرد تا مابه التفاوت نهایی با اطمینان و صحت با سیستم حساب شود.
  • چنانچه نیاز به به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه است، شرایط تبدیل متوقف خواهد شد و اطلاع رسانی های بعدی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام می شود.
  • همچنین تاکید می شود که هیچ گونه ارائه خدمت به شکل مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

جدول شرایط تبدیل تعهدات دعوتنامه منقضی آذرماه ۱۴۰۱

توضیحات طرح تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات این شرکت...گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین اخبار خودرویی اعلام کرده که طرح جدیدی را برای تبدیل حواله

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نقد و بررسی هوندا آکورد 2021 با کسب رتبه برتر در مصرف سوخت!

مطالب مرتبط

خودروهای ۴۰ هزار دلار به بالا همچنان ممنوع هستند

سجاد ناجی

طرح جدید ایران خودرو برای خرید این مدل با قیمت کارخانه + شرایط ویژه

mortazavi

دلیل افزایش تعداد خودروهای ناقص چیست؟

سجاد ناجی

نظر دهید.