مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

همراهی کرمان موتور در طرح امداد نوروی ۱۴۰۲ تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴

همراهی کرمان موتور در طرح امداد نوروی 1402 شرکت کرمان موتور هر ساله و برای رفاه حال مشتریان خود، نوروز 1402 برنامه نوروزی را برای کمک به شما اجرا می کند. به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، این شرکت در نوروز 1402 خدمات پشتیبانی بسیاری را برای مشتریان خود ارائه و انتظار دارد و با داشتن تیمی از متخصصان و تکنسین ها در صورت بروز مشکل و شرایط اضطراری در سراسر کشور به مشتریان کمک می کند.

همراهی کرمان موتور در طرح امداد نوروی ۱۴۰۲ تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴ سراسر کشور

شرکت کرمان موتور هر ساله و برای رفاه حال مشتریان خود، نوروز ۱۴۰۲ برنامه نوروزی را برای کمک به شما اجرا می کند. به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، این شرکت در نوروز ۱۴۰۲ خدمات پشتیبانی بسیاری را برای مشتریان خود ارائه و انتظار دارد و با داشتن تیمی از متخصصان و تکنسین ها در صورت بروز مشکل و شرایط اضطراری در سراسر کشور به مشتریان کمک می کند.
بر اساس این گزارش، خدمات امداد و نجات کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۲ شامل خدمات تعمیر، جابجایی و کمک راننده در صورت بروز تصادف در جاده خواهد بود.
شرکت کرمان موتور با ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به مشتریان این اطمینان را می دهد که در صورت بروز مشکل می توانند به سرعت و به نحو احسن از پشتیبانی این شرکت استفاده کنند.
شرکت کرمان موتور در مورد این طرح اعلام کرده است که ۹۹ پایگاه امداد در سراسر کشور برای ۲۱ روز که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین است، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که این پایگاه ها به شکل شبانه روزی با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۲۴ در دسترس هستند و یا اینکه افراد می توانند از طریق اپلیکیشن امداد کرمان موتور با امدادگران ارتباط برقرار کنند.
همراهی کرمان موتور در طرح امداد نوروی 1402  شرکت کرمان موتور هر ساله و برای رفاه حال مشتریان خود، نوروز 1402 برنامه نوروزی را برای کمک به شما اجرا می کند. به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، این شرکت در نوروز 1402 خدمات پشتیبانی بسیاری را برای مشتریان خود ارائه و انتظار دارد و با داشتن تیمی از متخصصان و تکنسین ها در صورت بروز مشکل و شرایط اضطراری در سراسر کشور به مشتریان کمک می کند.
همچنین گفته شده که در این طرح، ۷۴ نمایندگی خدمات بعد از فروش شرکت در همه نقاط کشور در اختیار مشتریان است که در این بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین از ساعت ۸ الی ۱۷خدمات خود را ارائه خواهند داد و در ساعات خدمات رسانی نمایندگان در این طرح ویژه نوروز ممکن است افزایش داشته باشد.
مدل ناوگان امدادی که برای این طرح انتخب شده، خودروی KMC T8 است که از عملکرد و قدرت بسیار خوبی برخوردار است تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف کند. همچنین برای پاسخ دهی به مشتریان، امور مشتریان کرمان موتور می توانند در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ به سوالات مشتریان پاسخ دهند.
توجه داشته باشید: شرکت کرمان موتور همواره ارتقای کیفیت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است. و آن این است که این شرکت با اجرای طرح «نوروز با شما» نشان داده است که علاوه بر عرضه خودروهای باکیفیت، به خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه ای می دهد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ایرادات رئیس مجلس به آیین نامه واردات

مطالب مرتبط

چه بر سر بازار خودرو آمده است؟

سجاد ناجی

به زودی قیمت خودرو با این اقدام کاهش پیدا می کند!

mortazavi

اجرای ۴ مرحله دیگر فروش فوق العاده خودرو تا پایان سال

سجاد ناجی

نظر دهید.