مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح اقساطی کرمان موتور خودروساز پرطرفدار و متنوع در محصولات

طرح اقساطی کرمان موتور خودروساز پرطرفدار و متنوع در محصولات اطلاعات جدید از سوی شرکت خودروسازی کرمان موتور منتشر شده است که به اقساط بلندمدت و بدون قرعه‌کشی، فروش محصولات پرفروش خود را آغاز کرده است. این اقدام بدون محدودیت، فرصتی برای مشتریان برای خرید خودروهای کرمان موتور با شرایط اقساطی مساعد فراهم می‌کند. برای دریافت جزئیات و شرایط ثبت نام در این برنامه، می‌توانید با شرکت کرمان موتور تماس بگیرید یا از طریق راه‌های ارتباطی آن‌ها اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

طرح اقساطی کرمان موتور خودروساز پرطرفدار و متنوع در محصولات

اطلاعات جدید از سوی شرکت خودروسازی کرمان موتور منتشر شده است که به اقساط بلندمدت و بدون قرعه‌کشی، فروش محصولات پرفروش خود را آغاز کرده است. این اقدام بدون محدودیت، فرصتی برای مشتریان برای خرید خودروهای کرمان موتور با شرایط اقساطی مساعد فراهم می‌کند. برای دریافت جزئیات و شرایط ثبت نام در این برنامه، می‌توانید با شرکت کرمان موتور تماس بگیرید یا از طریق راه‌های ارتباطی آن‌ها اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

شروع فروش طرح اقسازی ۴۸ ماهه کی ام سی T8 کرمان موتور که تا ۳۰ ابان ماه ادامه دارد و گروه خودرویی کرمان موتور قصد دارد که فروش قسطی پیگاپ دو دیفرانسیل KMC T8 را در این طرح به فروش برساند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت‌گذاری‌ دستوری بلای جان صنعت خودرو

مطالب مرتبط

با خرید این محصول ایران خودرو ۹۰ روزه خودرو را تحویل بگیرید…

mortazavi

خودروسازان به عمد تولید را پایین نگه داشته اند؟

سجاد ناجی

پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ و تحویل تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳

mortazavi

نظر دهید.