مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

صادرات سایپا کوییک به آفریقا

سایپا کوییک | صادرات کوییک به آفریقا | خودروسازی سایپا | صادرات محصولات سایپا به کشورهای دیگر 

تصمیم سایپا برای صادرات کوییک به کشور آفریقا

در تازه ترین خبر خودرویی ۲۷ بهمن ماه ۹۹ این طور به نظر می رسد که شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد تا به کشور آفریقا جدیدترین محصول خود به نام کوییک را صادر کند و این شرکت خودروسازی با همکاری  مورزا در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی تصمیم دارند تا کوییک را در این کشور تولید کنند. لازم به ذکر است که شرکت مورزا در آفریقا یکی از خودروسازان مطرح و به نام در سطح قاره آفریقا می باشد و این خودرو با نام MUreza Prim8 تولید می شود و در تولید اولیه خود در کشور زیمباوه به فروش می رسد.

در گزارشاتی که از رسانه های آفریقایی منتشر شده است به این موضوع اشاره شده که همکاری سایپا با این شرکت به نیم قرن رسیده است و این محصول می تواند در شرایط فعلی برای این کشور و مردمان آن گزینه بسیار خوبی باشد.

خودروهای صفر کیلومتر و فروش آن، اولویت اول شرکت های خودروسازی آفریقایی…

این طور به نظر می رسد که سالیان زیادی است که بازار خودرو در آفریقا در دست خودروهای دست دوم ژاپنی و اروپایی است و اولین اولویت شرکت های خودروسازی آفریقایی این است که با عرضه خودروهای ارزان قیمت، مشتریان را به سمت خرید خودروهای صفر و نو جذب کنند.

سایپا کوییک | صادرات کوییک به آفریقا | خودروسازی سایپا | صادرات محصولات سایپا به کشورهای دیگر 
سایپا کوییک | صادرات کوییک به آفریقا | خودروسازی سایپا | صادرات محصولات سایپا به کشورهای دیگر

جابه جایی فرمان کوییک از سمت چپ به سمت راست برای مشتریان آفریقایی

در مورد تغییراتی که این خودرو در کشور ذکر شده خواهد داشت این است که فرمان آن از سمت چپ به سمت راست انتقال پیدا کرده است و موضوع جالب توجه دیگر این است که با این جابه جایی هنوز هم دکمه های کنترل آینه و بالابر در سمت چپ قرار دارند.

مطالعه بیشتر  اشکالات مورد نظر شورای نگهبان برای واردات خودرو

از این نظر صادرات خودروی کوییک اهمیت دارد که با قیمت خوب آن برای مردمان افریقا گزینه بسیار خوبی است و دیگر نیازی نیست تا از خودروهای دست دوم ژاپنی و اروپایی استفاده کنند ضمن اینکه می توانند با این کار از یک خودروی صفر کیلومتر نیز بهره مند شوند و نکته ای که در آخر مهم به نر می رسد این است که آیا سایپا می تواند با خودروهای ژاپنی دست دوم از لحاظ کیفیت رقابت داشته باشد یا خیر!؟؟

با اطلاع از آخرین قیمت های خودرویی در ایران و به گزاش سایت خبرگذاری ۲۲ شرقی می توانید اطلاعات به روزی را در اختیار داشته باشید و البته با آگاهی از جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اطلاعات بسیار خوبی را از جدیدترین خودروهای تولید شده بدانید!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

صعودی شدن دوباره قیمت‌ها در بازار خودرو

سجاد ناجی

جدیدترین قیمت خودرو راین r3 کارخانه در اردیبهشت ۱۴۰۲

mortazavi

تغییرات برنامه ای برای خودروهای چینی تولید داخل!

mortazavi

نظر دهید.