مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

کارمندان توزیع شرکت پست صاحب موتور برقی شدند….

کارمندان توزیع شرکت پست صاحب موتور برقی شدند....مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: امروز 90 دستگاه دوچرخه برقی و 300 دستگاه موتورسیکلت

کارمندان توزیع شرکت پست صاحب موتور برقی شدند….

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران: امروز ۹۰ دستگاه دوچرخه برقی و ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت تا پایان سال تحویل کارکنان توزیع شرکت پست می شود. شفیعی افزود: با توجه به تعداد موتورسیکلت های پستی و تردد در سطح شهر، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت برقی در ماه گذشته برای تست و ارزیابی به اداره پست تحویل داده شد.
وی افزود: روزانه حدود ۲۰ میلیون سفر در تهران انجام می شود که ۴۰ درصد از این سفرها با دوچرخه معمولی یا برقی، دوچرخه برقی و موتورسیکلت برقی انجام می شود.
همچنین بخوانید خبری جدید از خودروهای وارداتی که قرار است در یک محموله جدید به زودی وارد ایران شوند.
شفیعی بیان کرد: شبکه حمل و نقل مشترک اعم از دوچرخه، موتور و موتورسیکلت برقی می تواند نقش مهمی در انجام سفرهای کوتاه مدت و اشتراک خدمات در سرویس های اقتصادی اشتراکی می تواند به افرادی کمک کند که شرایط برخورداری از این وسایل را ندارند و بتوانند با پرداخت هزینه از موتور برقی یا اسکوتر استفاده کنند.
همچنین مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد که اسکوتر برقی با دو کاربرد تفریحی و حمل و نقل مورد استفاده قرار میگیرند که با هدف تفریح و در برابر رویکرد حمل و نقل متفاوت هستند و در ادامه بیان کرد که بعد از تمام شدن مراحل ارزیابی فنی، آموزشی و ترویجی و امکان سنجی اجرا، تجهیزات موتور سیکلت برقی و اسکوتر برقی مشترک می تواند برای استفاده شهروندان در تهران گسترش یابد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تمدید مهلت ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی تا 17 دی ماه

مطالب مرتبط

چرا قیمت خودرو افسارگسیخته رو به بالا است؟

سجاد ناجی

قیمت خودروهای ایرانی در ۴ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

قیمت حدودی سایپا اطلس اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.