مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ آبان ماه

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از 16 آبان ماه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند. به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ آبان ماه

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند.

به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

شروع چهارمین مرحله فروش خودروهای وارداتی از 16 آبان ماه  سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام به انتخاب خودروها کنند.  به اطلاع می‌رساند که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است که افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها از فردا تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲، اقدام کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بی تاثیری رشد تولید خودرو بر قیمت

مطالب مرتبط

طراحی و تولید شاهین باعث افتخار است

سجاد ناجی

شرایط فروش JMC S350

سجاد ناجی

مسئولین بدعهدی شرکت سایپا را پیگیری می کنند!!!

mortazavi

نظر دهید.