مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شروع ثبت نام هایما با تحویل ۳ ماهه و قیمت کارخانه ای

شروع ثبت نام هایما با تحویل 3 ماهه و قیمت کارخانه ای در جدیدترین طرح فروش خودروهایی که اعلام شده است، ایران خودرو برای هایما طرح ثبت نام ارائه کرده است که با قیمت کارخانه به فروش می رسد. همچنین با اطلاعیه این گروه خودرویی، موعد تحویل این شاسی بلندهای مونتاژی 3 ماهه اعلام شده است. 

شروع ثبت نام هایما با تحویل ۳ ماهه و قیمت کارخانه ای

در جدیدترین طرح فروش خودروهایی که اعلام شده است، ایران خودرو برای هایما طرح ثبت نام ارائه کرده است که با قیمت کارخانه به فروش می رسد. همچنین با اطلاعیه این گروه خودرویی، موعد تحویل این شاسی بلندهای مونتاژی ۳ ماهه اعلام شده است.

نحوه شرایط ثبت نام هایما ۱۴۰۲ چگونه است؟

براساس اعلام گروه ایران خودرو، قیمت کارخانه ای هایما نزدیک به ۱ میلیارد است که افراد می توانند برای ثبت نام هایما S7 این خودرو را با همین مبلغ ذکر شده خریداری کنند که در ۵ رنگ مختلف عرضه می شود، مانند: مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای و ذغالی که بعد از تکمیل مراحل ثبت نام تا ۳ ماهه آینده به دست خریداران می رسد.

نحوه ورود به سایت و لینک ثبت نام هایما

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/  انجام می شود و این در صورتی است که متقاضیان برای تکمیل وجه از طریق سایت اقدام کنند و ضمن تذکر و تاکید، واریز هر گونه وجه به حساب خریداران دیگر یا از طریق سایت های دیگر اعتباری ندارد و شرکت هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

ثبت نام هایما ۱۴۰۲ تا چه زمانی مهلت دارد؟

برای ثبت نام هایما ۱۴۰۲ تا سه شنبه ۳۱ مرداد ماه میتوان اقدام کرد.

ثبت نام هایما ۱۴۰۲ چه شرایطی دارد؟

براساس اعلام قیمت ایران خودرو، ثبت نام هایما سامانه یکپارچه برای کسانی است که سال قبل از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و نام آنها به عنوان منتخبین دومین بخش اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و متقاضیانی که در اولویت قرار دارد توسط ایران خودرو برای آنها پیامک ارسال خواهد شد و می توانند اسامی خود را از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی ایران خودرو مشاهده کنند.

مطالعه بیشتر  محصولات اقساطی MVM در طرح زمستانی 1401
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

۵ خودروی کیا جدید در ایران همراه با مشخصات فنی

mortazavi

قیمت خودروهای دنده اتوماتیک ایران خودرو ۹ شهریور

mortazavi

قیمت انواع ساینا در بازار امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.