مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شرایط ویژه فروش ایران خودرو (خاص دهه فجر بهمن ماه ۱۴۰۱)

شرایط ویژه فروش ایران خودرو (خاص دهه فجر بهمن ماه 1401) شرایط بزرگترین طرح فروش تاریخ شرکت ایران خودرو ویژه دهه مبارک فجر 1401 اعلام شد. گروه خودروسازی ایران خودرو همزمان با 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با ارائه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرد.

شرایط ویژه فروش ایران خودرو (خاص دهه فجر بهمن ماه ۱۴۰۱)

شرایط بزرگترین طرح فروش تاریخ شرکت ایران خودرو ویژه دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ اعلام شد. گروه خودروسازی ایران خودرو همزمان با ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با ارائه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرد.

در این طرح چهار محصول وانت دوگانه سوز آریسان، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل چهار ماهه تا یک ساله با تخصیص سود عرضه می شود. این طرح برای سه گروه افراد عادی، طرح حمایت خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان برای جایگزین خودروهای فرسوده اعمال می‌شود.
با هدف اینکه بتوان شرایط لازم را برای مشتریان واقعی و مصرف کنندگان خودرو فراهم کرد، بخشی از مبلغ موردنظر که با حساب وکالتی انجام شده است، نزد بانک های ملت، ملیف تجارت، صادرات و ملی مسدود خواهد شد و بعد از اعلام نتایج قرعه کشی و برندگان افرادی که در این قرعه کشی برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنند و دیگر مشتریانی که برنده شده اند، با کامل کردن وجه موردنظر براساس پیش پرداخت اعلام شده در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه های رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.
شرایط ویژه فروش ایران خودرو (خاص دهه فجر بهمن ماه 1401)  شرایط بزرگترین طرح فروش تاریخ شرکت ایران خودرو ویژه دهه مبارک فجر 1401 اعلام شد. گروه خودروسازی ایران خودرو همزمان با 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با ارائه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرد.
همچنین افراد برای حساب وکالتی می توانند به سامانه اینترنتی مراجعه کنند و از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ بهمن ماه برای کامل کردن فرم وکالتی نزد بانک مورد نظر مراجعه کرده و مبلغ موردنیاز که برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو را در حساب خود نگه دارند. ضمن اینکه باید اعلام شود متقاضیان عادی می توانند نسبت به حساب وکالتی اقدام کنند و افراد ویژه طرح مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده شامل این طرح نیستند.
خبر مرتبط خودرویی: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، گروه خودروسازی سایپا نیز طرح ویژه ای را اعلام کرده است که می توانید در لینک قرار داده شده جزئیات آن را مطالعه کنید.

اين طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز مي شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

مطالعه بیشتر  مالکان خودروهای لوکس منتظر پیامک مالیات باشند

این طرح از تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع می شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد و متقاضیان می توانند ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از افتتاح حساب وکالتی نهایت تا روز ۲۲ بهمن ماه با مراجعه کردن به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدامات لازم را انجام دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه خودروهای ۱۴۰۲ از طریق بورس کالا

mortazavi

نرخ جدید قیمت خودروهای داخلی از دو شرکت بزرگ ایران (سایپا و ایران خودرو) ۱۰ خرداد

mortazavi

کاهش قیمت خودروهای چینی امروز ۲۳ مهر

mortazavi

نظر دهید.