مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط ویژه بهمن موتور در بورس کالا از ۲۴ آبان ماه

شرایط ویژه بهمن موتور در بورس کالا از 24 آبان ماه گروه خودرویی بهمن موتور دو محصول تجاری خود را با میزبانی بورس کالا به فروش می رساند که از 24 آبان ماه شروع خواهد شد. بورس کالا دو محصول جدید از خط تولید بهمن موتور را میزبانی می‌کند. این شرکت خودروساز خصوصی، در تاریخ 24 آبان سال جاری، دو مدل جدید به نام‌های "وانت کارا تک کابین" و "وانت کارا دو کابین" را در دسترس علاقمندان و مشتریان خود در مسیر بورس کالا قرار می‌دهد.

شرایط ویژه بهمن موتور در بورس کالا از ۲۴ آبان ماه

گروه خودرویی بهمن موتور دو محصول تجاری خود را با میزبانی بورس کالا به فروش می رساند که از ۲۴ آبان ماه شروع خواهد شد. بورس کالا دو محصول جدید از خط تولید بهمن موتور را میزبانی می‌کند. این شرکت خودروساز خصوصی، در تاریخ ۲۴ آبان سال جاری، دو مدل جدید به نام‌های “وانت کارا تک کابین” و “وانت کارا دو کابین” را در دسترس علاقمندان و مشتریان خود در مسیر بورس کالا قرار می‌دهد.

برای شرکت در این طرح فروش بورسی خودروها از سوی بورس کالا، متقاضیان می‌بایست ۱۰ درصد از قیمت پایه خودروهای مورد نظر خود را به صورت وجه نقد واریز نمایند. در صورتی که نام متقاضی در لیست برندگان نهایی قرار گیرد، بر اساس برنامه‌ای که توسط مدیران بورس کالا اعلام می‌شود، متقاضیان ملزم به واریز مابقی مبلغ نهایی و اقدام به تحویل خودرو خود خواهند کرد. این رویه با هدف سهولت فرآیند خرید و تسهیل در اخذ خودرو برای مشتریان تدوین شده است.

طبق اطلاعیه اعلام شده توسط بورس کالا، قیمت پایه برای مدل “وانت کارا تک کابین” تقریباً ۴۳۳ میلیون تومان و برای مدل “وانت کارا دو کابین” نیز حدوداً ۴۶۱ میلیون تومان معین گردیده است.

در واقع، این قیمت‌های پایه که بر روی تابلوی بورس کالا اعلام شده‌اند، تا زمانی که پیشنهادهای متقاضیان ارائه می‌شود، به‌صورت نهایی مصرف‌کننده مشخص خواهد شد.

بهمن موتوری‌ها برای محصولاتی که قرار است در تابلوی بورس کالا عرضه شوند، دو تیراژ متفاوت را در نظر گرفته‌اند. این شرکت خودروساز خصوصی قصد دارد تعداد ۲۰۰ دستگاه از مدل وانت کارا تک کابین و ۱۰۰ دستگاه از مدل وانت کارا دو کابین را با استفاده از سیستم فروش بورس کالا به مشتریان علاقه‌مند عرضه کند.

مطالعه بیشتر  طرح فروش زمستانه محصولات بهمن موتور

بازه زمانی معین برای تحویل خودروهای ارائه شده توسط بهمن موتور در تابلوی بورس کالا یک ماهه خواهد بود. متقاضیانی که تمایل دارند در این طرح فروش بورسی خودرو شرکت نمایند، قابلیت دریافت خودروی مورد نظر خود را از ۲۳ دی از بهمن موتور خواهند داشت.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تولید بخش خودروسازی خصوصی در کشور چه مقدار است؟

mortazavi

شرط خودروسازان برای حذف قرعه کشی

سجاد ناجی

سه راهکار اصلاح بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.