مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط نقد و اقساط خرید خودرویی پژو ۲۰۷ دستی و سورن پلاس

شرایط نقد و اقساط خرید پژو 207 دستی و سورن پلاس با اطلاع به عموم مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز، اینجانبان شرکت ایران خودرو، شرایط فروش استثنایی را به‌صورت نقدی و اقساط برای مشتریان عادی خودرو پارس ارائه می‌دهیم. افرادی که در ماه اسفند سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت دوم زمستان ۱۴۰۲ را اختصاص داده‌اند و پیامکی برای آن‌ها ارسال شده است، می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. این شرایط شامل تحویل حداکثر ۹۰ روزه یا پیش‌فروش با شرایطی است که در جدول زیر آمده است:

شرایط نقد و اقساط خرید خودرویی پژو ۲۰۷ دستی و سورن پلاس

با اطلاع به عموم مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز، اینجانبان شرکت ایران خودرو، شرایط فروش استثنایی را به‌صورت نقدی و اقساط برای مشتریان عادی خودرو پارس ارائه می‌دهیم. افرادی که در ماه اسفند سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت دوم زمستان ۱۴۰۲ را اختصاص داده‌اند و پیامکی برای آن‌ها ارسال شده است، می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. این شرایط شامل تحویل حداکثر ۹۰ روزه یا پیش‌فروش با شرایطی است که در جدول زیر آمده است:

نكته: در این طرح، قیمت خودرو در روش‌های نقدی و اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت‌نام تعیین می‌شود. در صورت انتخاب روش اقساطی، مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط به شرح جدول زیر است. در روش‌های نقدی و اقساط، صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می‌شود و وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز است.

نکته ۲: در طرح پیش‌فروش خودروها، قیمت محصولات بر اساس نرخ روز زمان تحویل مشخص می‌شود. در صورت انتخاب این روش، مبلغ پیش‌پرداخت به میزانی که در جدول زمان ثبت‌نام مشخص شده، دریافت خواهد شد، و مابقی مبلغ در زمان صدور دعوت‌نامه باید به صورت نقدی پرداخت شود. این طرح از تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ شروع شده و تا زمانی که ظرفیت تکمیل نشده ادامه خواهد یافت. برای ثبت‌نام، ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو الزامی است.

شرایط نقد و اقساط خرید پژو 207 دستی و سورن پلاس  با اطلاع به عموم مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز، اینجانبان شرکت ایران خودرو، شرایط فروش استثنایی را به‌صورت نقدی و اقساط برای مشتریان عادی خودرو پارس ارائه می‌دهیم. افرادی که در ماه اسفند سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت دوم زمستان ۱۴۰۲ را اختصاص داده‌اند و پیامکی برای آن‌ها ارسال شده است، می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. این شرایط شامل تحویل حداکثر ۹۰ روزه یا پیش‌فروش با شرایطی است که در جدول زیر آمده است:

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جایگزین شدن قطعه ایرانی با قطعه چینی در تولیدات داخلی

مطالب مرتبط

ترفندهای رنگارنگ خودروسازان برای گران کردن خودرو!

mortazavi

قیمت خودرو در بازار و در روزهای پایانی آبان ماه چگونه است؟

mortazavi

خودرو تارا قیمت روز ۱ مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.