مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط فروش شاهین و ساینا ویژه طرح مادران در دی ماه ۱۴۰۲ شروع شده است

شرایط فروش شاهین و ساینا ویژه طرح مادران در دی ماه 1402 شروع شده است با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط می‌رساند که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس-DA اقدام نموده است. در تاریخ 1402/10/24 پیامک به ایشان ارسال گردیده و اکنون امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام طبق شرایط زیر اعلام می‌شود.

شرایط فروش شاهین و ساینا ویژه طرح مادران در دی ماه ۱۴۰۲ شروع شده است

با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط می‌رساند که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس-DA اقدام نموده است. در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ پیامک به ایشان ارسال گردیده و اکنون امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام طبق شرایط زیر اعلام می‌شود.
شرایط فروش شاهین و ساینا ویژه طرح مادران در دی ماه 1402 شروع شده است
شرایط فروش شاهین و ساینا ویژه طرح مادران در دی ماه ۱۴۰۲ شروع شده است

مزیت هایی که سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و طرح های پیش فروشی که خودروسازان اعلام میکنند می تواند بسیار به فروش خودرو و به گردش افتادن بیشتر صنعت خودرو کمک کند. سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی یک پلتفرم یکپارچه برای مدیریت و اطلاع‌رسانی در مورد فروش خودروهای داخلی است. مشتریان و نمایندگی‌ها می‌توانند از این سامانه برای ثبت نام، پیگیری فرآیند فروش، و اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت خودروهای مورد نظر خود استفاده کنند. همچنین انواع و اقسام طرح های فروش خودرو مانند: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که یک برنامه یا قانون حمایتی اشاره داشته باشد که توسط دولت یا سازمان مربوطه به منظور ارتقاء خرید خودروهای داخلی و حمایت از خانواده‌ها و جوانان اجرا شده باشد. این طرح ممکن است شامل تسهیلات مالی، تخفیف‌ها، یا امتیازات خاص برای خریداران این خودروها باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  کلاهبرداری های رایج در معامله ، بیشتر مراقب باشید

مطالب مرتبط

خبرگزاری خودرویی ایران | قیمت لاماری ایما در بورس کالای ایران

mortazavi

امکان افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز هست

سجاد ناجی

نگاهی به وضعیت خودروسازان در نیمه دوم سال ۹۹

سجاد ناجی

نظر دهید.