مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط فروش اقساطی و نقدی این وانت از ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی و نقدی این وانت از ایران خودرو از فردا چهارشنبه 19 مهر، شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی یکی از محصولات خود را آغاز می‌کند. این شرکت امکان خرید وانت آریسان 2 دوگانه سوز را به صورت نقدی و اقساطی برای علاقمندان فراهم کرده است. فروش این خودرو با شروع از روز چهارشنبه 19 مهر 1402 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت موجود ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش اقساطی و نقدی این وانت از ایران خودرو

از فردا چهارشنبه ۱۹ مهر، شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی یکی از محصولات خود را آغاز می‌کند. این شرکت امکان خرید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را به صورت نقدی و اقساطی برای علاقمندان فراهم کرده است. فروش این خودرو با شروع از روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت موجود ادامه خواهد داشت.

قیمت نقدی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز در این طرح فروش حدود ۳۸۳ میلیون تومان می‌باشد. علاقمندانی که تمایل به خرید اقساطی دارند، باید مبلغ تقریبی ۲۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به واریز نمایند.

مبلغ باقی‌مانده نیز به صورت سه دسته چک به مبلغ تقریبی ۶۲ میلیون تومان، به تاریخ‌های ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵ آبان ۱۴۰۳ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ به نفع شرکت ایران خودرو صادر خواهد شد.

مشتریان می‌توانند وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، عنابی و مشکی دریافت نمایند.

ایران خودرو اعلام کرده است که این خودروی تجاری سبک را در مدت ۲۰ روز پس از خرید به مشتریان تحویل خواهد داد.

با توجه به این فاصله زمانی، انتظار می‌رود که علاقه‌مندان به خرید اقساطی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز از این فرصت بهره‌برند.

شرایط فروش اقساطی و نقدی این وانت از ایران خودرو  از فردا چهارشنبه 19 مهر، شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی یکی از محصولات خود را آغاز می‌کند. این شرکت امکان خرید وانت آریسان 2 دوگانه سوز را به صورت نقدی و اقساطی برای علاقمندان فراهم کرده است. فروش این خودرو با شروع از روز چهارشنبه 19 مهر 1402 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت موجود ادامه خواهد داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز پیش فروش سایپا با دو طرح یکساله یا مشارکت در تولید

مطالب مرتبط

عرضه ۱۰ هزار دنا پلاس در بورس باعث ریزش قیمت ها در بازار خودرو شد!

mortazavi

رفع برخی از نواقص در سایپا شاهین

سجاد ناجی

ECU خودرو ها داخلی می شود

Sajjad Amanian

نظر دهید.