مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط فردا موتورز برای فروش اقساطی سه محصول پرفروش

شرایط فردا موتورز برای فروش اقساطی سه محصول پرفروش شرکت فردا موتورز شرایط و جزئیات فروش اقساطی ویژه ۲۴ ماهه برای سه محصول خود در مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام نمود. در شرایط فروش اقساطی شرکت فردا موتورز، سه مدل خودرو (سوبا M4، فردا T5 و فردا SX5) به فروش می‌رسند. این مدل‌ها با پیش‌پرداخت 50 درصد ارائه شده و قسط‌های آنها برای مدت 24 ماه قابل پرداخت هستند. تاریخ تحویل نیز پس از 120 روز می‌باشد و نرخ سود مشارکت آنها 18 درصد است.

شرایط فردا موتورز برای فروش اقساطی سه محصول پرفروش

شرکت فردا موتورز شرایط و جزئیات فروش اقساطی ویژه ۲۴ ماهه برای سه محصول خود در مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام نمود.

در شرایط فروش اقساطی شرکت فردا موتورز، سه مدل خودرو (سوبا M4، فردا T5 و فردا SX5) به فروش می‌رسند. این مدل‌ها با پیش‌پرداخت ۵۰ درصد ارائه شده و قسط‌های آنها برای مدت ۲۴ ماه قابل پرداخت هستند. تاریخ تحویل نیز پس از ۱۲۰ روز می‌باشد و نرخ سود مشارکت آنها ۱۸ درصد است.

میزان پیش‌پرداخت برای مدل SX5 حداقل و برابر با ۴۶۲٫۵ میلیون تومان، برای مدل T5 مبلغ ۶۲۵ میلیون تومان و برای مدل سوبا M4 نیز ۹۲۵ میلیون تومان است. همچنین میزان اقساط خرید این خودروها در بازه ۲۳ تا ۴۶ میلیون تومان متغیر است.

با توجه به اعلام شرکت فردا موتورز، خودروی سوبا M4 با پیش‌پرداخت ۹۲۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ماهانه ۴۶ میلیون تومانی عرضه می‌شود. همچنین، خودروی فردا T5 با پیش‌پرداخت ۶۲۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ماهانه ۳۳ میلیون تومانی در دسترس قرار دارد. در ادامه، مدل فردا SX5 با پیش‌پرداخت ۴۶۲٫۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ۲۳ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

لطفا توجه داشته باشید که این طرح فروش اقساطی با شرایط ویژه ۲۴ ماهه، پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و سود مشارکت ۱۸ درصد، مختص ماه مهر است. همچنین، بر اساس اعلام شرکت، مدت زمان تحویل خودروهای خریداری شده با این طرح ۱۲۰ روز تعیین شده است.

به همین دلیل، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شرکت فردا موتورز، نسبت به ثبت نام و خرید اقساطی این سه محصول با شرایط اعلام شده در مهرماه اقدام نمایند.

مطالعه بیشتر  عرضه 10 هزار دنا پلاس در بورس باعث ریزش قیمت ها در بازار خودرو شد!

شرایط فردا موتورز برای فروش اقساطی سه محصول پرفروش  شرکت فردا موتورز شرایط و جزئیات فروش اقساطی ویژه ۲۴ ماهه برای سه محصول خود در مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام نمود.  در شرایط فروش اقساطی شرکت فردا موتورز، سه مدل خودرو (سوبا M4، فردا T5 و فردا SX5) به فروش می‌رسند. این مدل‌ها با پیش‌پرداخت 50 درصد ارائه شده و قسط‌های آنها برای مدت 24 ماه قابل پرداخت هستند. تاریخ تحویل نیز پس از 120 روز می‌باشد و نرخ سود مشارکت آنها 18 درصد است.

2/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بزودی با کاهش قیمت خودروهای وارداتی در بازار همراه هستیم

سجاد ناجی

فرمول یک کانادا ۲۰۲۳ + جدول نتایج مسابقات

mortazavi

چرا کیفیت خودروهای ایران خودرو پایین است ؟

سجاد ناجی

نظر دهید.