مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط خرید پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو اعلام شد (۲۵ خردادماه ۱۴۰۳)

شرایط خرید پژو 207 توسط ایران خودرو اعلام شد (25 خردادماه 1403) ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای اعلام کرد که متقاضیان پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک می‌توانند خودروی جایگزین دریافت کنند. کسانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها برای بهار ۱۴۰۳ اعلام شده بود، اکنون می‌توانند برای پیش خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه‌ای اقدام کنند.

شرایط خرید پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو اعلام شد (۲۵ خردادماه ۱۴۰۳)

ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای اعلام کرد که متقاضیان پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک می‌توانند خودروی جایگزین دریافت کنند. کسانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها برای بهار ۱۴۰۳ اعلام شده بود، اکنون می‌توانند برای پیش خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه‌ای اقدام کنند.

پیش از این نیز ایران‌خودرو این امکان را برای ثبت‌نام‌کنندگان پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک فراهم کرده بود و این دومین باری است که پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه‌ای به متقاضیان پیشنهاد می‌شود.

برای رفاه حال مشتریانی که قبلاً در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک ثبت‌نام کرده بودند، ایران‌خودرو دو بازه زمانی تحویل با دو مبلغ پیش‌پرداخت متفاوت ارائه داده است.

افرادی که در دور اول فروش محصولات ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه برای پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانند این خودرو را با سقف شیشه‌ای در بهمن و اسفند ۱۴۰۳ از ایران‌خودرو دریافت کنند. متقاضیانی که تمایل دارند خودروی خود را در بهمن امسال تحویل بگیرند، باید مبلغ پیش‌پرداختی حدود ۳۰۵ میلیون تومان به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. اگر مشتریان بازه تحویل خود را برای اسفند ۱۴۰۳ تعیین کنند، باید مبلغی حدود ۲۷۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت واریز نمایند. این طرح از زمان دریافت پیامک ایران‌خودرو توسط متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

این بخشنامه جدید ایران‌خودرو باعث شگفتی در بازار پژو ۲۰۷ شده است.

ایران‌خودرو از فروردین سال گذشته تاکنون طرح فروش گسترده‌ای برگزار نکرده و همچنان در حال انجام تعهدات خود از دور اول فروش محصولات در سامانه یکپارچه است. این عدم برگزاری طرح فروش باعث شده تا فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو افزایش یابد.

مطالعه بیشتر  میزبانی بورس کالا برای فروش کامیونت فورس

بررسی قیمت بازار پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه‌ای (نسخه ارتقا یافته) نشان می‌دهد که این خودرو با قیمتی نزدیک به یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود، در حالی که قیمت کارخانه‌ای آن حدود ۶۱۰ میلیون تومان است.

اگر ایران‌خودرو امکان فروش محصولات پرتقاضای خود را در قالب طرح‌های فروش داشت، این اقدام می‌توانست منجر به کاهش قیمت‌های بازاری محصولات این شرکت شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش مبلغ بعضی از جرائم خطرساز رانندگی

mortazavi

قرعه کشی طرح فروش فوری انجام شد

سجاد ناجی

اخبار خودروها در ۲ آذر | فروش دو مدل از سایپا از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت

mortazavi

نظر دهید.