مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط جدید ثبت نام فوتون تونلند دیزلی صفر ۱۴۰۲

شرایط جدید ثبت نام فوتون تونلند دیزلی صفر 1402 اطلاعیه جدیدترین فروش فوری خودروهای ایران خودرو منتشر شد. همه متقاضیان، از افراد عادی تا نمایندگی‌ها، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در فرآیند ثبت نام جدید این شرکت شرکت کنند. شرایط ثبت نام جدید در ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه، اعلام شد. همه متقاضیان، از افراد عادی تا نمایندگی‌ها، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در ثبت نام جدید این شرکت شرکت کنند. همچنین، موعد تحویل خودروهای عرضه شده در آبان و آذر ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است.

شرایط جدید ثبت نام فوتون تونلند دیزلی صفر ۱۴۰۲

اطلاعیه جدیدترین فروش فوری خودروهای ایران خودرو منتشر شد. همه متقاضیان، از افراد عادی تا نمایندگی‌ها، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در فرآیند ثبت نام جدید این شرکت شرکت کنند.

شرایط ثبت نام جدید در ایران خودرو، خارج از سامانه یکپارچه، اعلام شد. همه متقاضیان، از افراد عادی تا نمایندگی‌ها، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در ثبت نام جدید این شرکت شرکت کنند. همچنین، موعد تحویل خودروهای عرضه شده در آبان و آذر ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است.

فروش فوری خودروی فوتون تونلند دیزلی صفر مدل ۱۴۰۲ ایران خودرو آغاز شده است. قیمت تعیین شده بر اساس تعرفه کارخانه ایران خودرو می‌باشد. موعد تحویل این خودروها در این طرح برای ماه‌های آبان و آذر می‌باشد.

ثبت نام در ایران خودرو تنها از طریق وبسایت رسمی شرکت امکان‌پذیر است و به صورت آنلاین انجام می‌شود. متقاضیان ملزم به انتخاب نمایندگی محل سکونت خود می‌باشند تا سفارش خود را ثبت نمایند.

ضروری است که مالک قرارداد پیش پرداخت اولیه نقدی را از طریق کارت بانکی انجام داده و چک‌های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به ایشان باشد

شرایط جدید ثبت نام فوتون تونلند دیزلی صفر 1402  اطلاعیه جدیدترین فروش فوری خودروهای ایران خودرو منتشر شد. همه متقاضیان، از افراد عادی تا نمایندگی‌ها، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، می‌توانند در فرآیند ثبت نام جدید این شرکت شرکت کنند.

در صورت ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو و عدم احراز شرایط فوق، قرارداد ابطال خواهد شد. در نتیجه، متقاضی در سال ۱۴۰۲ امکان ثبت نام در هیچ یک از طرح های فروش شرکت را نخواهد داشت. به این ترتیب وجه پیش پرداخت طبق ضوابط شرکت در مدت بیست روز به حساب وی عودت داده خواهد شد.

مطالعه بیشتر  خبر خودرو: آیا قیمت خودرو در اردیبهشت کاهش پیدا میکند؟

برای هر نوع خودرو، هر فرد (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) مجاز است تا تنها یک دستگاه را ثبت نام کند. همچنین، فردی مجاز به ثبت نام است که در یکسال گذشته از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ تاکنون هیچ یک از انواع پیکاپ‌های دیزل را از شرکت ایران خودرو خریداری نکرده باشد.

ثبت نام در ایران خودرو برای خرید خودروها با زمان شروع از دوشنبه، ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. مهلت واریز وجه به ایران خودرو تا پایان زمان تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت گذاری شورای رقابت برای ۴ مدل مونتاژی

mortazavi

خبر تازه ای از خودرو | قیمت کشنده فاو در بورس کالا

mortazavi

خبر قیمت خودروهای وارداتی با ۲۲ شرقی در ۲۷ آبان ماه

mortazavi

نظر دهید.