مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت ۱۰ روز

شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت 10 روز در جدیدترین طرح های فروش ایران خودرو، بیستمین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه، ویژه شهریورماه برای خودروی پژو پارس اعلام شد. 
شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت ۱۰ روز 

در جدیدترین طرح های فروش ایران خودرو، بیستمین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه، ویژه شهریورماه برای خودروی پژو پارس اعلام شد. 

ایران خودرو، در فراخوان مرحله بیستم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو را برای خودرو پژو پارس اعلام کرد و در این طرح تنها افراد متقاضی در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند و نام آنها به عنوان اولویت بندی های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده بود که توسط ایران خودرو پیامک برای آنها ارسال شده است و در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس رسمی www.esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده در این بخشنامه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت 10 روز در جدیدترین طرح های فروش ایران خودرو
شرایط ثبت نام پژو پارس ایران خودرو به مدت ۱۰ روز در جدیدترین طرح های فروش ایران خودرو
در سومین مرحله سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالیکه از روز گذشته متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود انصراف را اعلام کرده اند و تکمیل وجه خود را انجام نداده اند که برخلاف دوره های قبل، اکثر شرکت های خودروسازی و مونتاژ کار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور دیده می شد.
همچنین لازم به ذکر است که در دومین مرحله سامانه یکپارچه افرادی که ثبت نام خود را انجام داده اما خودرویی به آنها تعلق نگرفته است و یا زمان تحویل آنها سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است، می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت (Esalecar.ir )، محصول قبلی خود را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ممانعت از ورود خودرو بالای 25 هزار دلار

مطالب مرتبط

هدف مجلس از ادغام طرح ساماندهی و گزارش تحقیق و تفحص

سجاد ناجی

کاهش و واقعی کردن تقاضا در بازار خودرو

سجاد ناجی

خبر جدید امروز | کاهش قیمت شدید کامیون های کشنده در بازار 

mortazavi

نظر دهید.