مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط ثبت نام شاین مکس ۲۰۲۳ و تحویل ۹۰ روزه از ایران خودرو

شرایط ثبت نام شاین مکس 2023 و تحویل 90 روزه از ایران خودرو پیش فروش یا شرایط ثبت نام یک خودرو، روشی است که توسط شرکت‌های خودروسازی برای فروش محصولات خود در آینده استفاده می‌شود. در این روش، متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغی پیش‌پرداخت، نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام شاین مکس ۲۰۲۳ و تحویل ۹۰ روزه از ایران خودرو

پیش فروش یا شرایط ثبت نام یک خودرو، روشی است که توسط شرکت‌های خودروسازی برای فروش محصولات خود در آینده استفاده می‌شود. در این روش، متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغی پیش‌پرداخت، نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

مزیت‌های پیش فروش یا شرایط ثبت نام یک خودرو عبارتند از:

  • اطمینان از تحویل خودرو: در پیش فروش یا شرایط ثبت نام، شرکت خودروسازی متعهد می‌شود که خودرو را در موعد مقرر به متقاضی تحویل دهد. این امر برای متقاضیانی که عجله در خرید خودرو دارند، بسیار مهم است.
  • افزایش شانس خرید خودرو: در برخی موارد، تقاضا برای یک خودرو بسیار زیاد است و شرکت خودروسازی نمی‌تواند همه متقاضیان را در زمان عرضه خودرو پاسخگو باشد. در این شرایط، متقاضیانی که در پیش فروش یا شرایط ثبت نام شرکت می‌کنند، شانس بیشتری برای خرید خودرو دارند.
  • پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت: در پیش فروش یا شرایط ثبت نام، متقاضیان باید مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کنند. این مبلغ معمولاً بخشی از قیمت خودرو است و در زمان تحویل خودرو، از مبلغ کل کسر می‌شود.

گروه ایران خودرو با جدیدترین طرح اعلام شده خود در سامانه یکپارچه وارداتی خودرو این بار عرضه شاین مکس ۲۰۲۳ را انجام می دهد که قیمت وارداتی یک میلیارد می باشد. اما این قیمت بعد از ورود دچار تغییراتی مانند: مالیات، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و نقل و … می شود که در هنگام صدور فاکتور نهایی اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت نام شاین مکس 2023 و تحویل 90 روزه از ایران خودرو پیش فروش یا شرایط ثبت نام
شرایط ثبت نام شاین مکس ۲۰۲۳ و تحویل ۹۰ روزه از ایران خودرو پیش فروش یا شرایط ثبت نام

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بهمن موتور فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرده است....

مطالب مرتبط

شورای رقابت به طور رسمی از فرایند قیمت گذاری حذف شد

سجاد ناجی

آرامش، بازار خودرو را فرا گرفت

سجاد ناجی

مشخصات کامل لکسوس NX مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.