مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط تبدیل دنا پلاس دستی به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد…

شرایط تبدیل دنا پلاس دستی به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد... گروه ایران خودرو طرح تبدیل حواله خودروی دنا پلاس دستی را اعلام کرد که می توان براساس جدول زیر برای خودروهای سورن پلاس XU7p تارادستی V1P و همچنین 207 دستی شیشه‌ای ارتقاء یافته اقدام کرد. 

شرایط تبدیل دنا پلاس دستی به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد…

گروه ایران خودرو طرح تبدیل حواله خودروی دنا پلاس دستی را اعلام کرد که می توان براساس جدول زیر برای خودروهای سورن پلاس XU7p
تارادستی V1P و همچنین ۲۰۷ دستی شیشه‌ای ارتقاء یافته اقدام کرد.

گروه ایران خودرو اعلام کرده است که حالا امکان تبدیل خودروی دنا پلاس دستی به دیگر محصولات این شرکت فراهم شده است. بر اساس این طرح، می‌توان برای خودروهای سورن پلاس XU7p، تارادستی V1P، و همچنین ۲۰۷ دستی شیشه‌ای بهبودی یا ارتقاء اعمال کرد.

اصطلاح “حواله خودرو” به معنای مجوز یا سندی است که به فرد یا شرکتی داده می‌شود تا از یک خودرو یا وسیله نقلیه خاص استفاده کند یا آن را به او تحویل دهد. در واقع، حواله خودرو یک نوع مجوز رسمی است که به شخص یا شرکتی اجازه می‌دهد تا مالکیت خودرو را به نام خودشان در ثبت نام کنند و از خودرو استفاده کنند یا آن را به فروش برسانند. این مجوز معمولاً شامل اطلاعاتی مانند مشخصات فنی خودرو، شماره شاسی، و اطلاعات مالکیت است.

خودروی “دنا پلاس دستی” یکی از مدل‌های تولیدی شرکت ایران خودرو است. ایران خودرو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است که محصولات متنوعی از خودروهای سواری و تجاری را تولید می‌کند. این شرکت در زمینه تولید و عرضه خودروهای مختلف در بازار داخلی و خارجی فعالیت دارد.

دنا پلاس دستی، یکی از مدل‌های خودروی سواری تولیدی ایران خودرو است که برخی از ویژگی‌های آن ممکن است شامل سیستم صوتی، کیفیت ساخت، راحتی در رانندگی، ایمنی و امکانات رفاهی باشد. این خودرو به عنوان یکی از محصولات شرکت ایران خودرو، در بازار خودروی ایرانی به فروش می‌رسد و مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر  آخرین گزارش ارزیابی کیفی آذر

شرایط تبدیل دنا پلاس دستی به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد...  گروه ایران خودرو طرح تبدیل حواله خودروی دنا پلاس دستی را اعلام کرد که می توان براساس جدول زیر برای خودروهای سورن پلاس XU7p تارادستی V1P و همچنین 207 دستی شیشه‌ای ارتقاء یافته اقدام کرد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

موعد تحویل ۲ ساله ایران خودرو، بازی جدید یا اشتباه تایپی!

mortazavi

قیمت خودرو در بازار ثابت ماند

سجاد ناجی

استفاده از کارت سوخت از سه شنبه الزامی میشود

Sajjad Amanian

1 نظر

نظر دهید.