مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فراخوان خودروی شاهین در طرح پیش فروش تیر ۱۴۰۲

فراخوان خودروی شاهین در طرح پیش فروش تیر 1402 پس از اعلام نتایج طرح دوم سامانه یکپارچه خودروی داخلی، فروشنده و متقاضی را از شرایط طرح قانونی که در خرداد ماه سال جاری خودروی شاهین را در سامانه یکپارچه خودروی داخلی انتخاب کرده است، اطلاع دهید. اولویت در پاییز و زمستان 1402 قطعی شد و در تاریخ 13/04/1402 پیامکی مبنی بر واریز وجه و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

فراخوان خودروی شاهین در طرح پیش فروش تیر ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج طرح دوم سامانه یکپارچه خودروی داخلی، پی اطلاع رسانی به متقاضیان و نمایندگان فروش که شرایط طرح قانونی که در خرداد ماه سال جاری خودروی شاهین را در سامانه یکپارچه خودروی داخلی انتخاب کرده اند و اولویت در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ قطعی شده و در تاریخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۲ پیامکی مبنی بر واریز وجه و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شده است، می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان محترم که اعلام نموده اند پیامک در خصوص امکان واریز وجه از طریق سامانه گروه سایپا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ برای ایشان ارسال شده است می توانند از روز پنجشنبه به مدت ۳ روز به صفحه فروش اینترنتی سایپا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ مراجعه نمایند.

فراخوان خودروی شاهین در طرح پیش فروش تیر 1402  پس از اعلام نتایج طرح دوم سامانه یکپارچه خودروی داخلی، فروشنده و متقاضی را از شرایط طرح قانونی که در خرداد ماه سال جاری خودروی شاهین را در سامانه یکپارچه خودروی داخلی انتخاب کرده است، اطلاع دهید. اولویت در پاییز و زمستان 1402 قطعی شد و در تاریخ 13/04/1402 پیامکی مبنی بر واریز وجه و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رصد پلاک خودروها در سفر نوروزی با سامانه ایران من

مطالب مرتبط

ارز مورد نیاز قطعه سازان برای ترخیص قطعات از گمرک

سجاد ناجی

هشدار خودروسازان؛ واگذاری امتیاز خودروهای قرعه‌کشی شده، پیگرد قانونی دارد!

سجاد ناجی

به روز رسانی قیمتی محصولات ایران خودرو ۱۵ مرداد

mortazavi

نظر دهید.