مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شروع سومین مرحله فروش در سامانه یکپارچه + شرایط جدید

شروع سومین مرحله فروش در سامانه یکپارچه + شرایط جدید آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از امروز، ۲۴ مهرماه اعلام شد.

شروع سومین مرحله فروش در سامانه یکپارچه + شرایط جدید

آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از امروز، ۲۴ مهرماه اعلام شد.

در این مرحله از فروش خودرو، شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان محصولات خود را به عرضه گذاشته‌اند. تا پنجشنبه ۲۷ مهر، متقاضیان طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و تعویض خودروهای فرسوده می‌توانند در این مرحله شرکت کنند. در اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودرو، به تخصیص خودرو از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد برخی خودروسازان اشاره شده است.

قیمت مدل های رانا 

با توجه به اجرای مرحله اول و دوم تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های مازاد برخی شرکت‌های خودروساز، و با توجه به عدم تکمیل ظرفیت‌های موجود، با هدف تسهیل شرایط برای همه متقاضیان، ظرفیت‌های خالی خودروسازان با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه مجدداً عرضه خواهد شد. در این مرحله، افرادی که تاکنون از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام خودرو ننموده‌اند نیز امکان شرکت در طرح را خواهند داشت.

با توجه به اعلام شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان، امکان تحویل خودروی اعلامی در قالب فروش ویژه با تحویل ۳ ماهه از محل این ظرفیت‌ها وجود دارد. متقاضیان دارای شرایط زیر می‌توانند از طریق سامانه اقدام نمایند:

۱. متقاضیان محصولات تمامی شرکت‌های حاضر در طرح، که تاکنون مورد فراخوان خودروساز نشده‌اند، می‌توانند از طریق فرایند زیر برای تغییر خودروی اعلام شده اقدام نمایند:

۱.۱. ابتدا متقاضی باید به پروفایل کاربری خود وارد شده و گزینه ویرایش سفارش خود را از بخش جزییات سفارش انتخاب نماید تا سفارش خودرو قبلی حذف گردد.

مطالعه بیشتر  آیا قیمت خودرو مجددا تغییر خواهد کرد؟

۱.۲. پس از ویرایش سفارش، هر متقاضی از محصولات اعلامی در سایت، می‌تواند خودروی جدید خود را انتخاب نماید.

۱.۳. پس از پایان مهلت تغییر خودرو، متقاضی باید به سایت خودروساز مراجعه کرده و مبلغ کامل خودرو را واریز نماید تا فرآیند ثبت نام نهایی انجام شود.

تبصره ۱: در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصل‌های اعلام شده، تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شده قبل از انجام گردد.

تبصره ۲: درصورتی که متقاضی سفارش قبلی را لغو کرده و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نشود، اولویت قبلی ایشان حفظ خواهد شد.

تبصره ۳: در صورت انتخاب خودرو جدید و عدم واریز مبلغ مشخص شده توسط خودروساز در زمان مقرر، اولویت بندی از بین می‌رود.

۲. متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت دهی هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده است.

۳. متقاضیانی که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند (جدید):

۳.۱. در ابتدا، متقاضی باید به سامانه https://esalecar.ir مراجعه نموده و گزینه ثبت نام را انتخاب کند. سپس با تشکیل پروفایل و تکمیل اطلاعات مربوطه، می‌تواند از بین خودروهای عرضه شده در این مرحله انتخاب نماید. لازم به ذکر است که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی است.

۳.۲. ظرفیت موجود برای این دسته از متقاضیان از محل عدم تخصیص در مراحل قبلی خواهد بود.

۳.۳. پس از تخصیص خودرو به متقاضی و اطلاع رسانی به وی، مبلغ مربوط به خودرو باید به حساب شرکت مرتبط واریز شود.

۳.۴. پس از واریز مبلغ خودرو به حساب شرکت، مراحل بررسی و ثبت نهایی انجام می‌شود. در صورت احراز شرایط، قرارداد بین متقاضی و شرکت انعقاد خواهد شد.

مطالعه بیشتر  قیمت روز خودروهای ایرانی 9 مهر

۳.۵. در صورت عدم احراز شرایط، تخصیص خودرو ابطال و مبلغ واریزی در مدت زمان ۲۰ روز به متقاضی بازگردانده می‌شود.

انتخاب خودرو و ثبت نام، همچنین زمان موردنیاز برای جابجایی در این مرحله اعلام شده به مدت ۳ روز اعلام خواهد شد.

بعد از ارسال فهرست اولویت بندی شده به شرکت های خودروساز اطلاع رسانی به افراد و کامل کردن وجه لازم به مدت ۵ روز خواهد بود.

لازم است ذکر کنیم و به این موضوع توجه شود افرادی که دعوتنامه برای آنها صادر شده و یا اینکه خرید خودرو داشته اند، شامل این طرح نمی شوند.

در صورتی که متقاضی خودرویی را انتخاب نماید، اما در زمان مشخص شده توسط خودروساز، مبالغ تعیین شده را به حساب خودروساز واریز نکند، از اولویت بندی حذف خواهد شد.

با توجه به شرایط فروش، در صورت تأخیر در تحویل، شرکت مکلف به پرداخت جرایم تاخیر مطابق ضوابط مربوطه خواهد بود. این شیوه فروش مشمول سود مشارکت و انصراف نمی‌شود.

برای تسهیل در فرایند، پیشنهاد می‌شود متقاضیان برای مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان به سامانه شرکت‌های مذکور مراجعه نمایند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تیگو ۷ : تست و بررسی، مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه باید بدانید

نیما شیرازی

کوییک GXR-L در طرح عادی پیش فروش می شود..

mortazavi

طرح پیش فروش کوییک S ویژه مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.