مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سورپرایز یلدایی کرمان موتور با تحویل ۱۵ روزه!!! شروع از ۲ دی ماه

سورپرایز یلدایی کرمان موتور با تحویل 15 روزه!!! شروع از 2 دی ماه فروش اقساطی خودروی پیکاپ T8 از سوی شرکت کرمان موتور، به مناسبت شب یلدا از روز شنبه، 2 دی ماه 1402 آغاز می‌شود. این شرکت شرایط فروش اقساطی خودروی T8 را به همراه جدول قیمت و خدمات ویژه منتشر کرده است. طبق این طرح، خودروی پیکاپ T8 با قیمت قطعی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این فروش از روز شنبه، دوم دی ماه آغاز شده و تا تاریخ 15 دی ادامه خواهد داشت. مهلت تحویل این خودرو ۱۵ روزه می‌باشد.

سورپرایز یلدایی کرمان موتور با تحویل ۱۵ روزه!!! شروع از ۲ دی ماه

فروش اقساطی خودروی پیکاپ T8 از سوی شرکت کرمان موتور، به مناسبت شب یلدا از روز شنبه، ۲ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. این شرکت شرایط فروش اقساطی خودروی T8 را به همراه جدول قیمت و خدمات ویژه منتشر کرده است.

طبق این طرح، خودروی پیکاپ T8 با قیمت قطعی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این فروش از روز شنبه، دوم دی ماه آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ دی ادامه خواهد داشت. مهلت تحویل این خودرو ۱۵ روزه می‌باشد.

در طرح فروش پیکاپ T8 شرکت کرمان موتور، شرایط مختلف اقساطی با مدت‌های ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است. در طرح ۱۸ ماهه، مبلغ پیش پرداخت تعیین شده ۵۵۰ میلیون تومان است و اقساط ماهیانه به میزان ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک چک به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از مشتریان برای یک ماه پس از پرداخت آخرین قسط دریافت می‌شود.

در طرح ۲۴ ماهه، پیش‌پرداخت مقدار ۶۵۰ میلیون تومان محاسبه شده و اقساط ماهیانه به اندازه ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین در بیست و پنجمین ماه (یک ماه پس از اتمام اقساط)، یک چک به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از مشتریان دریافت می‌شود. از جانب دیگر، این طرح دارای خدمات ویژه‌ای همچون سرویس رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر برای مشتریان است.

در طرح ۳۰ ماهه، مقدار پیش‌پرداخت به اندازه ۷۵۰ میلیون تومان و اقساط ماهیانه با مبلغ ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین چک تسویه حساب در این طرح به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان (یک چک به تاریخ یک ماه پس از پایان دوره اقساط) در نظر گرفته شده است. به علاوه، این طرح دارای خدمات ویژه‌ای همچون سرویس رایگان تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر برای مشتریان می‌باشد.

مطالعه بیشتر  پیگیری های دولت برای مطالبه سهام داران خودرو

در طرح ۳۶ ماهه این فروش یلدایی، شرایط بسیار جذابی ارائه شده است. مبلغ پیش‌پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان، اقساط ماهیانه و چک تسویه حساب به مبلغ ۱۰ و ۴۵۰ میلیون تومان به ترتیب مد نظر قرار گرفته است. این طرح از سرویس‌های ادواری رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر نیز بهره‌مند است که جذابیت زیادی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. اقساط ماهیانه با مبلغ ۱۰ میلیون تومان همچنان این خودرو را برای افراد زیادی قابل دسترسی می‌کند. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ممنوعیت عرضه رانتی خودرو و دستور وزرات صمت

mortazavi

قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

سجاد ناجی

تولید ساینای گازسوز در دستور سایپا

سجاد ناجی

نظر دهید.