مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سورن پلاس با فروش ویژه دی ماه در طرح اعلام شده ایران خودرو

سورن پلاس با فروش ویژه دی ماه در طرح اعلام شده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو طرح جدید خود را برای پیش فروش سورن پلاس با موتور جدید اعلام کرده است.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است که امکان واریز مجدد وجه برای متقاضیان پاییز ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه مجدداً فعال شده است. شرایط انتخاب خودرو سورن با موتور XU۷P و مجهز به تجهیزات الزامی استانداردهای ۸۵ گانه مطابق جدول پیوست مجدداً ایجاد شده است.
متقاضیان می‌توانند در مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir اقدام به واریز وجه نمایند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
سورن پلاس با فروش ویژه دی ماه در طرح اعلام شده ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو طرح جدید خود را برای پیش فروش سورن پلاس با موتور جدید اعلام کرده است.  در اطلاعیه ایران خودرو آمده است که امکان واریز مجدد وجه برای متقاضیان پاییز ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه مجدداً فعال شده است. شرایط انتخاب خودرو سورن با موتور XU۷P و مجهز به تجهیزات الزامی استانداردهای ۸۵ گانه مطابق جدول پیوست مجدداً ایجاد شده است.

طرح‌های پیش فروش خودرو دارای چند مزیت مهم می‌باشند:

  1. تشویق به پرداخت نقدی: طرح‌های پیش فروش اغلب متقاضیان را به پرداخت نقدی و واریز وجه جلب می‌کنند. این امر باعث افزایش نقدینگی برای شرکت‌های خودروسازی می‌شود که می‌توانند از آن برای بهبود موقعیت مالی و تأمین سرمایه‌های لازم استفاده کنند.
  2.  جلب تعداد زیادی از مشتریان: ارائه طرح‌های پیش فروش معمولاً منجر به جلب تعداد زیادی از مشتریان می‌شود. این طرح‌ها معمولاً با شرایط اقساطی یا تسهیلات مالی دیگر همراه هستند که می‌تواند تعداد بیشتری از افراد را به خرید خودرو ترغیب کند.
  3. تخفیف‌ها و امتیازات: شرکت‌های خودروسازی ممکن است برای مشتریانی که در طرح پیش فروش شرکت می‌کنند، تخفیف‌ها، هدایا یا امتیازاتی ارائه دهند. این موارد معمولاً جذابیت خرید را برای مشتریان افزایش می‌دهند.
  4. برندسازی و تبلیغات: ارائه طرح‌های پیش فروش می‌تواند به برندسازی شرکت‌های خودروسازی کمک کند. این طرح‌ها ممکن است باعث افزایش شناخت و آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و برند شرکت شود.
  5. مدیریت تقاضا و تامین مالی: این طرح‌ها به شرکت‌های خودروسازی کمک می‌کنند تا تقاضای بازار را بهتر مدیریت کنند و به دلیل ورود سرمایه نقدی از فروش پیش فروش، به تأمین مالی نیاز داشته باشند.
مطالعه بیشتر  دام جدید به نام جریمه با تاخیر کرونایی !

قیمت های امروز خودروهای متفاوت داخلی و خارجی را می توانید در همین لینک قرار داده شده مطالعه نمایید.

در کل، طرح‌های پیش فروش به شرکت‌های خودروسازی این امکان را می‌دهند که بهترین استفاده را از منابع مالی و بازار کنند و همچنین باعث تحریک فعالیت اقتصادی و ترغیب به خرید خودروها می‌شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروسازان اجرای ۸ فرمان رئیس جمهور را متوقف کردند

سجاد ناجی

تجربه رانندگی با ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای

سردبیر

رانا را از نمایندگی با سود بخرید! ۲۷ شهریور

mortazavi

نظر دهید.