مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

سود برای ثبت نام کننده های خودروهای وارداتی

سود برای ثبت نام کننده های خودروهای وارداتی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سود کوتاه مدت بین واردکنندگان خودروهای وارداتی خبر داد.
سود برای ثبت نام کننده های خودروهای وارداتی
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از  سود کوتاه مدت بین واردکنندگان خودروهای وارداتی خبر داد. امید قالیباف در یک ویدئو با اشاره به اینکه ۲۲ بانک طرف قرارداد وزارت صمت که افراد متقاضی طرح فروش خودروهای وارداتی می توانند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خود را در آن واریز و مسدود کنند، گفت: بانک ها باید در این مدت زمان مسدودی وجه سود کوتاه مدت را برای حساب ها در نظر بگیرند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید می کند: در صورت عدم رضایت متقاضی از بانک در خصوص نحوه ثبت نام خودروهای وارداتی (تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ ذکر شده) می توانند بانک موردنظر را به آسانی تغییر دهند.
همچنین، متقاضیان می توانند از بانک های تجارت، ملت، رسالت، صادرات، ملی، سپه، اقتصاد نوین، آینده، پست بانک، توسعه تعاون، رفاه کارگران، صنعت و معدن، رفاه کارگران، سینا، اعتباری ملل، پارسیان، شهر، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، قرض الحسنه مهر ایرانیان و بانک سرمایه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به شکل علی الحساب ۵۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام در طرح فروش خودروهای وارداتی از سمت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام کنند.
همچنین گفته شده که با در نظر گرفتن امروز سه شنبه، متقاضیان خودروهای خارجی از دی ماه ۱۴۰۱ وارد کشور شده است و تا سه روز تا روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه فرصت دارند که ثبت نام خود را با سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس http://saleauto.ir انجام دهند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش فوری محصولات سایپا

مطالب مرتبط

فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی به صورت محدود

سجاد ناجی

محمود خیامی، بنیانگذار ایران ناسیونال درگذشت !

Sajjad Amanian

مجوز فروش فوق العاده ۲۵ هزار خودرو در هر ماه صادر شد

سجاد ناجی

نظر دهید.