مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

بیشترین سهم از خودروها برای طرح مادران و جوانی جمعیت

بیشترین سهم از خودروها برای طرح مادران و جوانی جمعیت
سخنگوی وزارت صمت گفت: نیمی از خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است و سهمیه ای برای خودروهای فرسوده در این طرح وجود ندارد.
امید قالیباف افزود: وزارت صمت بر اساس قانون ۵۰ درصد خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه را به مادران واجد شرایط و ۵۰ درصد را به متقاضیان عادی اختصاص داد.
وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند به دو صورت (مادران واجد شرایط و افراد عادی) در این طرح ثبت نام کنند، گفت: در این طرح دو نوع ثبت نام وجود دارد، یعنی گروه مادران و جوانی جمعیت به طور جداگانه برنامه ریزی شده است و متقاضیان عادی به طور جداگانه تعیین خواهند شد.
قالیباف گفت: به عنوان مثال اگر ایران خودرو در فروردین سال آینده ۶۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند، ۳۰ هزار دستگاه در طرح مادران و جوانی جمعیت قرار می گیرد.
خبر مرتبط: برای طرح جدید سامانه یکپارچه اسامی خودروهای موجود اعلام شده است که می توانید در لینک قرار داده شده مطالعه کنید.
بنابراین مادران واجد شرایط به سرعت خودرو دریافت می کنند و ۳۰ هزار خودروی دیگر برای شهروندان عادی رزرو می شود و به این ترتیب در طرح یکپارچه خودرو، طرح جوانی شهروندان به طور کامل رعایت می شود.
سخنگوی وزارت صمت افزود: خودروهای فرسوده طبق قانون در برنامه ارائه خودرو مشترک سهمیه ندارند بنابراین در این برنامه سهمیه ای برای جایگزینی خودروهای فرسوده در نظر گرفته نشده است.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت ساندرو سه شنبه 23 آبان ماه

مطالب مرتبط

میزبانی بورس کالا تنها امروز ۳۰ ابان ماه در حراج این خودرو

mortazavi

آغاز فروش فوری ۲ محصول دیگنیتی و فیدلیتی ویژه دهه فجر

سجاد ناجی

سایپا محصولات ویژه مادران را پیش فروش کرد!

mortazavi

نظر دهید.