مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

سایپا محصولات ویژه مادران را پیش فروش کرد!

گروه خودروسازی سایپا همزمان با دهه فجر برای مادرانی که دارای دو فرزند و بیشتر هستند، برای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت، پیش فروش محصولات خود را به مدت سه روز شروع کرد که در این طرح ارائه شده، خودروهایی مانند: کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک، کوییک R مدل GX و ساینا مدل S دوگانه سوز با پیش فروش یکساله ویژه مادران را ارائه کرده است. افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 9 صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش سایپا که نشانی saipa.iranecar.com است در این طرح ثبت نام کنند.

سایپا محصولات ویژه مادران را پیش فروش کرد!

گروه خودروسازی سایپا همزمان با دهه فجر برای مادرانی که دارای دو فرزند و بیشتر هستند، برای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت، پیش فروش محصولات خود را به مدت سه روز شروع کرد که در این طرح ارائه شده، خودروهایی مانند: کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک، کوییک R مدل GX و ساینا مدل S دوگانه سوز با پیش فروش یکساله ویژه مادران را ارائه کرده است. افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش سایپا که نشانی saipa.iranecar.com است در این طرح ثبت نام کنند.

خبر روز در ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱: عوارض طرح ترافیک با نرخ جدید سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، افتتاح حساب وکالتی و واریز قسمتی از مبلغ خودرو که شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است، را شامل نمی شود.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات

مطالب مرتبط

تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه در تهران

سجاد ناجی

بنز سوارانی که مخالفان واردات خودرو هستند

سجاد ناجی

شوک مخرب نرخ مصوب به بازار خودروی کشور

سجاد ناجی

نظر دهید.