مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سایپا + فروش فوری بدون قرعه کشی برای ۴ محصول پرطرفدار!

سایپا + فروش فوری بدون قرعه کشی برای 4 محصول پرطرفدار! گروه خودرویی سایپا از شروع ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا برای 4 نوع محصول پرطرفدار و پرفروش خود خبر داد. 

سایپا + فروش فوری بدون قرعه کشی برای ۴ محصول پرطرفدار!

گروه خودرویی سایپا از شروع ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا برای ۴ نوع محصول پرطرفدار و پرفروش خود خبر داد.

سایپا + فروش فوری بدون قرعه کشی برای 4 محصول پرطرفدار!  گروه خودرویی سایپا از شروع ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا برای 4 نوع محصول پرطرفدار و پرفروش خود خبر داد. 

در جدیدترین خبرهای امروزی از سایت خودرویی ۲۲ شرقی به اطلاع می رسانیم که: گروه خودرویی سایپا از شروع ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا برای ۴ نوع محصول پرطرفدار و پرفروش خود خبر داد.

نحوه ثبت نام طرح جدید سایپا ویژه مهرماه ۱۴۰۲

سایت ثبت نام سایپا هم اکنون با فروش بدون قرعه کسی خودروهای پراید وانت ۱۵۱، وانت پادرا، وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز به روز رسانی شده است که در طرح وانت پراید پیش فروش و دیگر محصولات به صورت فروش فوری سایپا ۱۴۰۲ عرضه شده است.

ثبت نام جدید سایپا چقدر مهلت دارد؟

ثبت نام سایپا در طرح جدید که بدون محدودیت و بدون قرعه کشی می باشد، از ۴ مهرماه شروع شده و تا زمانیکه تکمیل ظرفیت اعلام شود نیز ادامه دار خواهد بود.

نحوه ورود به لینک ثبت نام جدید سایپا (مهر ۱۴۰۲)

افراد متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس: https://saipa.iranecar.com/ و بعد از ثبت نام شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافت شده از سایت، برای واریز وجه اقدام کنند.

موارد مهم ثبت نام که باید در نظر داشته باشید:

* چنانچه، بعد از امضای قرارداد بین مشتری و شرکت، براساس ضرورت و یا الزامات قانونی و همچنین رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست لازم به نصب تجهیزان و یا آپشن های اضافی بر روی خودرو باشد و یا اینکه تغییری در بعضی از قسمت های قطعات خودرو ایجاد شود و هر نوع بالا رفتن هزینه های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و …) تا قبل از اینکه فاکتور صادر شود، اعمال شود هزینه های جدید نیز محاسبه خواهد شد.
* همچنین لازم است بدانید که در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد شد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نگاهی به گذشته اتومبیل در ایران با خودروهای 2500 تومانی!!!

مطالب مرتبط

خودروی چینی دو میلیاردی در بازار ایران

mortazavi

رانا را از نمایندگی با سود بخرید! ۲۷ شهریور

mortazavi

احتمال ادامه روند ثبت نام برای خودروهای داخلی بالاست!

mortazavi

نظر دهید.