مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سایپا در تحویل ۳۰ روزه با فروش اقساطی (جدید در آبان ماه)

سایپا در تحویل 30 روزه با فروش اقساطی (جدید در آبان ماه) سایپا از فروش اقساطی، بدون قرعه کشی و 30 روزه خود خبر داد. این ثبت نام از امروز ساعت 9 صبح شروع شده و با بازپرداخت 4 ماهه می باشد که شرایط کامل در ادامه شرح داده شده است. 

سایپا در تحویل ۳۰ روزه با فروش اقساطی (جدید در آبان ماه)

سایپا از فروش اقساطی، بدون قرعه کشی و ۳۰ روزه خود خبر داد. این ثبت نام از امروز ساعت ۹ صبح شروع شده و با بازپرداخت ۴ ماهه می باشد که شرایط کامل در ادامه شرح داده شده است.

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی دارای چه شرایطی است؟

شرکت سایپا طرح فروش فوق العاده وانت زامیاد را در آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند. در این طرح، متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۶ فقره چک ۴ ماهه، این خودرو را خریداری کنند.

سایپا در تحویل 30 روزه با فروش اقساطی (جدید در آبان ماه)  سایپا از فروش اقساطی، بدون قرعه کشی و 30 روزه خود خبر داد. این ثبت نام از امروز ساعت 9 صبح شروع شده و با بازپرداخت 4 ماهه می باشد که شرایط کامل در ادامه شرح داده شده است. 

شرکت سایپا طرح فروش بدون قرعه کشی ویژه زامیاد را در آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند. در این طرح، هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

سایر محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش نیز اعمال شده است.

در صورتی که پس از امضای قرارداد با مشتری، به دلیل ضرورت، الزامات قانونی یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات یا لوازم اضافی روی خودرو یا تغییر در برخی از قطعات خودرو شود، و یا هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و… تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری دریافت خواهد شد.

بهمن دیزل + قیمت 

در شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه، از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه، علاوه بر بسته‌های خدمت تعریف شده، امکان انتخاب سایر بسته‌های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه وجود دارد. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت سایپا مراجعه نمایند.

مطالعه بیشتر  با خرید این محصول ایران خودرو 90 روزه خودرو را تحویل بگیرید...
ثبت نام سایپا در آبان ماه ۱۴۰۲ از امروز ساعت ۹ صبح تا ۱۷ آبان ماه شروع شده که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دار خواهد بود. 

کامل کردن مراحل ثبت نام در طرح جدید سایپا بدون قرعه کشی برای مدل وانت زامیاد تنها از سایت رسمی سایپا ttps://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد گرفت و چنانچه متقاضیان برای تکمیل وجه از سایت های دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه گروه سایپا نخواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چرا خودروی H5 به فروش نمی رسد؟

mortazavi

زمانی که تعرفه واردات صفر شود ، قیمت واقعی خودروهای داخلی اعلام میشود

سجاد ناجی

رونمایی فرداموتورز از FMC T5

سجاد ناجی

نظر دهید.