مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

سبد محصولات سایپا با ۳ خودروی جدید تزئین شد!

سبد محصولات سایپا با 3 خودروی جدید تزئین شد! معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35 پلاس، CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار

سبد محصولات سایپا با ۳ خودروی جدید تزئین شد!

معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35 پلاس، CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای ۲۰ هزار دستگاه خودرو انجام شده است. سایت خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی ادامه خبر را گزارش می دهد…

کوروش کمان کش با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به آمادگی شرکت چانگان در تولید دو محصول CS35 پلاس وCS55  پلاس، مسیر واردات این دو محصول سریعتر انجام شده و حدود دو هفته آینده، اولین محموله برای حمل به کشور آماده خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال مذاکره با بانک مرکزی برای پرداخت مبالغ ارزی هستیم.

معاون خرید سایپا گفت: اولین دسته از دو محصول CS35 plus و CS55 plus 100 دستگاه خودرو است که تا اواسط بهمن ماه وارد کشور می شود و پس از مشخص شدن مسیر انتقال ارز ۴ هزار دستگاه خودرو از این دو مدل در ماه تحویل داده می شود.

وی همچنین تاکید کرد: شرکت چانگان ۱۲ هزار دستگاه از این دو خودرو را در برنامه به مدت ۳ ماه وارد می کند و طبق برنامه ریزی بانک مرکزی برای تامین ارز در خارج از کشور به واردات این خودروها ادامه می دهد. ماشین بدون محدودیت قابل استفاده است.

کمان کش در خصوص محصول UNI-T افزود: توافقات و اقدامات مربوط به این خودرو برای ۲۰۰۰ دستگاه انجام شده و در اردیبهشت ماه سال آینده قابل عرضه است.

مطالعه بیشتر  وزیر صمت گرانی خودرو را گردن نوسانات ارز انداخت

معاون مهندسی گروه سایپا در خصوص واردات سه محصول جدید از گروه سایپا گفت: محصولات منتخب سایپا از برند معروف شرکت چانگان که یکی از بزرگ ترین خودروسازان چین است به دلیل این خودرو است. بیش از ۲٫۵ میلیون خودرو در سال گذشته و اکثر آنها بخشی از محصولات خود را به بازارهای سراسر جهان صادر کردند.

فروش فوری وانت نیسان 

مهدی پازوکی افزود: شرکت چانگان از دیرباز یکی از شرکای سایپا بوده و در گذشته دو محصول CS35 و Ido این شرکت توسط سایپا به بازار عرضه شده بود و با بررسی های جدید توانستیم دو خودروی CS35 را به فروش برسانیم. پلاس و CS55 پلاس هم قرار است با قیمت مناسب وارد شوند.

وی افزود: یکی دیگر از محصولاتی که سایپا در برنامه واردات خود دارد، کامیون جدید UNI-T چانگان است که سال گذشته در بازارهای بین المللی عرضه شد.
پازوکی بیان کرد: اکنون این خودروها برای اولین تست وارد کشور شده اند و نمونه ها در حال انجام تست های مهم در کشور هستند که پس از تکمیل سند می توانند به سازمان ملی استاندارد ارائه شوند. تاییدیه های لازم برای فرآیند واردات انجام خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فروش اقساطی هایما S5 از ۶ مهر

سجاد ناجی

محصولات سایپا با قیمت امروز پنجشنبه ۲ آذرماه

mortazavi

خودروی لاکچری می خواهید!؟ تنها با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان

mortazavi

نظر دهید.