مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

امروز ساینا اس و کوییک اس با قیمت کارخانه به فروش می رسد

قیمت خودرو امروز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ و همچنین امروز ساینا اس و کوییک اس با قیمت کارخانه به فروش می رسد….

گروه خودرویی سایپا در یک طرح فروش فوری خودرو ساینا اس و کوییک اس برای تیرماه ۱۴۰۲ اعلام کرده است و طبق این اعلامیه، در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان واجد شرایط می رساند که اگر در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خردادماه امسال نسبت به انتخاب خودروی کوییک اس اقدام کرده اند و اولویت آنها تابستان ۱۴۰۲ می باشد، ضمن اینکه برای آن دسته از افرادی که ساینا اس را انتخاب کرده اند و اولویت زمان تحویل آنها پاییز ۱۴۰۲ تعیین شده است و در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ پیامک ارسال شده باشند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام براساس شرایط ذیل اعلام شده است.

افراد واجد شرایط که پیامک واریز وجه را در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه گروه سایپا دریافت کرده اند، می توانند از تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی iranecar.saipa.com و بعد از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه است و به رنگ سفید نیز به فروش می رسند.

قیمت خودرو امروز 22 تیر ماه 1402 و همچنین امروز ساینا اس و کوییک اس با قیمت کارخانه به فروش می رسد....  گروه خودرویی سایپا در یک طرح فروش فوری خودرو ساینا اس و کوییک اس برای تیرماه 1402 اعلام کرده است و طبق این اعلامیه، در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان واجد شرایط می رساند که اگر در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خردادماه امسال نسبت به انتخاب خودروی کوییک اس اقدام کرده اند و اولویت آنها تابستان 1402 می باشد، ضمن اینکه برای آن دسته از افرادی که ساینا اس را انتخاب کرده اند و اولویت زمان تحویل آنها پاییز 1402 تعیین شده است و در تاریخ 20 تیرماه 1402 پیامک ارسال شده باشند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام براساس شرایط ذیل اعلام شده است. 
 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز مرحله تبدیل حواله های محصولات ایران خودرو

مطالب مرتبط

صدور مجوز افزایش قیمت چندین باره برای خودروهای داخلی

سجاد ناجی

قیمت روز محصولات سایپا و ایران خودرو ۲۷ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

خودروسازان به سمت افزایش داخلی سازی حرکت کنند

Sajjad Amanian

نظر دهید.