مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

سایت خبرهای مهم خودرو | چرا هنوز خودروها به گمرک نرسیده اند….

سایت خبرهای مهم خودرو | چرا هنوز خودروها به گمرک نرسیده اند.... سخنگوی گمرک در خصوص اینکه هنوز خبری از خودروها در گمرک نیست، گفت ما تا به این لحظه خبری از اظهار نامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و... برای خودروهای وارداتی در اختیار نداریم.. در ادامه خبر خودرویی مهم امروز از کیلومتر 22 شرقی به جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. 

سایت خبرهای مهم خودرو | چرا هنوز خودروها به گمرک نرسیده اند….

سخنگوی گمرک در خصوص اینکه هنوز خبری از خودروها در گمرک نیست، گفت ما تا به این لحظه خبری از اظهار نامه، مدارک واردات، اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و… برای خودروهای وارداتی در اختیار نداریم.. در ادامه خبر خودرویی مهم امروز از کیلومتر ۲۲ شرقی به جزئیات بیشتر این خبر خواهیم پرداخت.

سخنگوی گمرک خودروهای وارداتی اعلام کرد هنوز اسناد و مدارک واردات، اطلاعات ثبت سفارش و غیره به گمرک ارسال نشده است. مرتضی عمادی گفت: در صورت انجام این اقدام، گمرک جزئیات واردات را رسما اعلام می کند. سخنگوی گمرک ادامه داد: بر این اساس گمرک نمی تواند اطلاعات دقیقی در مورد واردات خودرو بدهد و از آنجایی که مهمترین اقدامات در وزارت صمت باید انجام بگیرد، این وزارت باید اعلام کند که آیا واردات انجام شده است، خیر!؟

خبرهای خودرویی جدید: وزارت صمت برای گرانی خودروها چه دلایل قانع کننده ای دارد؟

وی افزود: علیرغم اینکه خودروها به صورت فیزیکی به گمرک می آیند و حتی اعلام شود که خودروهادر کشتی حضور دارند و در مسیر گمرک هستند، نمی توانیم اعلام کنیم که خودروهای خارجی وارد محدوده گمرک شده اند. یا نه که ما هم بتوانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
پیش از این وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ثبت سفارش واردات خودرو که قرار است توسط چهار گروه انجام شود، واردات اولین محموله خودروهای وارداتی در هفته جاری را به گمرک ابلاغ کرد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افت ۶۸ درصدی تقاضا در طرح پیش فروش خودرو

مطالب مرتبط

آغاز به کار غرفه ایساکو در نمایشگاه خودرو تهران

سجاد ناجی

ظرفیت محصولات سایپا برای طرح فروش فوری

سجاد ناجی

لغو تحریم ها همراه با کاهش قیمت خودروهای وارداتی

سجاد ناجی

نظر دهید.