مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

این افراد می توانند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند…

این افراد می توانند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند... افرادی که در دومین مرحله سامانه نوبت دهی هیچ مدل خودرویی را نتوانستند ثبت نام کنند، می توانند از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو ثبت نام خود را کامل کنند.  "سامانه یکپارچه فروش خودرو" در یک اطلاعیه به مخاطبان خود اعلام کرد که با توجه به رشد مستمر تولید خودروها در سال جاری و عدم تمایل بخشی از متقاضیان به پرداخت وجه پیش از تحویل خودرو، علیرغم تلاش‌های فراوان خودروسازان برای جذب مشتری، برخی شرکت‌های خودروساز دارای ظرفیت تولیدی فراوان هستند.
این افراد می توانند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند…
افرادی که در دومین مرحله سامانه نوبت دهی هیچ مدل خودرویی را نتوانستند ثبت نام کنند، می توانند از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو ثبت نام خود را کامل کنند.

“سامانه یکپارچه فروش خودرو” در یک اطلاعیه به مخاطبان خود اعلام کرد که با توجه به رشد مستمر تولید خودروها در سال جاری و عدم تمایل بخشی از متقاضیان به پرداخت وجه پیش از تحویل خودرو، علیرغم تلاش‌های فراوان خودروسازان برای جذب مشتری، برخی شرکت‌های خودروساز دارای ظرفیت تولیدی فراوان هستند.

به منظور اجرای تصمیمات کارگروه خودرویی شورای رقابت و به منظور سهولت‌بخشی به متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده و پروفایل کاربری دارند، “سامانه یکپارچه فروش خودرو” تصمیم گرفته است تا ظرفیت‌های خالی موجود در خودروسازان را از طریق این سامانه عرضه نماید.

در مرحله‌ای از این روند، شرکت‌های معتبری همچون “کرمان موتور” و “مدیران خودرو” اعلام کرده‌اند که قادر به ارائه فروش ویژه‌ای برای محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه می‌باشند.

متقاضیان با این شرایط به شرح ذیل می توانند در این سامانه ثبت نام کنند:

  1. برای همه متقاضیان محصولات شرکت‌های مذکور که موعد زمانی تحویل آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده امکان جابجایی خودرو از محصولات همان شرکت و سپس تکمیل وجه آن با طی فرایند ذیل فراهم است:

– در ابتدا متقاضی باید گزینه لغو سفارش خود را از قسمت جزئیات سفارش انتخاب نماید تا خودرو قبلی حذف گردد.

– پس از لغو سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب محصول مهیا شده و می‌بایست خودروی جدید خود را از همان خودرو ساز انتخاب نماید.

مطالعه بیشتر  قیمت نامشخص خودروهای سایپا در سامانه فروش یکپارچه خودرو

– پس از پایان مهلت تغییر خودرو به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه اقدام نموده تا فرآیند ثبت نام نهایی گردد.

تبصره ۱: چنانچه در صورت انتخاب خودرو بیشتر از ظرفیت موجود در فصل های اعلام شده، اختصاص خودرو به ترتیب اولویت های مشخص شده قبل انجام خواهد گرفت.

تبصره ۲: اگر متقاضی سفارش قبلی خود را کنسل کند، امکان انتخاب خودروی جایگزین هم فراهم نباشد، همچنان اولویت قبلی انتخاب شده وی محفوظ خواهد ماند.

۲٫ متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت دهی هیچ خودرویی به آنها تخصیص داده نشده است نیز امکان انتخاب تمامی محصولات دو شرکت مذکور برای ایشان فراهم است. بدیهی است ظرفیت قابل عرضه به ایشان از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بند یک خواهد بود.

نکته مهم: مدت زمان جا به جایی و یا انتخاب خودرو از ساعت ۲۰ دوشنبه به تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ می باشد و تا ساعت ۲۰ پنجشنبه به تاریخ ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

نکته مهم:

تمامی افرادی که تا به الان دعوتنامه برای آنها صادر شده است و یا خرید خودرو را انجام داده اند، در این طرح نمی توانند ثبت نام کنند.

به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می‌گردد متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان به سایت شرکت‌های مذکور مراجعه نمایند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت پایه ۷ هزار دلاری برای پراید

سجاد ناجی

عدم استقبال خودروسازان از برنامه های وزیر صمت

سجاد ناجی

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوری

سجاد ناجی

نظر دهید.