مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سامانه یکپارچه به خاطر ظرفیت های خالی موجود دوباره باز می شود!

سامانه یکپارچه به خاطر ظرفیت های خالی موجود دوباره باز می شود! به نظر می‌رسد که مردم از فروش اخیر خودروهای مونتاژی توسط شرکت‌های خودروسازی در روزهای ۲۰ تا ۲۳ شهریور استقبال نکرده اند. به همین دلیل، مسئولان تصمیم گرفته‌اند که در هفته آینده با توجه به ظرفیت‌های خالی، سامانه یکپارچه را دوباره اجرا کنند.

سامانه یکپارچه به خاطر ظرفیت های خالی موجود دوباره باز می شود!

به نظر می‌رسد که مردم از فروش اخیر خودروهای مونتاژی توسط شرکت‌های خودروسازی در روزهای ۲۰ تا ۲۳ شهریور استقبال نکرده اند. به همین دلیل، مسئولان تصمیم گرفته‌اند که در هفته آینده با توجه به ظرفیت‌های خالی، سامانه یکپارچه را دوباره اجرا کنند.

با توجه به اطلاعیه پنجم ارائه شده توسط سامانه یکپارچه خودرو، از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه، به دلیل اجرای مرحله اول تخصیص خودروها از محل ظرفیت‌های خالی برخی شرکت‌های خودروساز و عدم استقبال کافی از سوی متقاضیان و تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود، افرادی که قبلاً در سامانه ثبت‌نام کرده بودند و پروفایل کاربری داشتند، می‌توانند با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه مجدداً ثبت‌نام نمایند.

به نظر می‌رسد که مردم از این طرح بهره‌برداری اخیر استقبال نکرده‌اند. در نتیجه، مسئولان سامانه یکپارچه مجبور شده‌اند با توجه به ظرفیت‌های خالی در خودروسازان مونتاژی، در هفته آینده سامانه را مجدداً اجرا کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت خودروهای ایران در آخرین روز آبان ماه 1402

مطالب مرتبط

مرحله جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا

سجاد ناجی

طرح بهمن موتور در فروش فوری و نامحدود برای همه متقاضیان!

mortazavi

نحوه اعتراض به جریمه‌های رانندگی اشتباه

سجاد ناجی

نظر دهید.