مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

زمان قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه ساعت ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱

زمان قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه ساعت 17 اسفندماه 1401 به دلیل تاخیر در ارسال اطلاعات حساب مشتریان توسط برخی بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو انتخاب برندگان در برنامه فروش ویژه را از ساعت 11 الی 17 امروز یکشنبه 30 اسفندماه و زمان ثبت نام به تعویق انداخت. مهلت تا ساعت 13 تمدید شد.

زمان قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه ساعت ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱

به دلیل تاخیر در ارسال اطلاعات حساب مشتریان توسط برخی بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو انتخاب برندگان در برنامه فروش ویژه را از ساعت ۱۱ الی ۱۷ امروز یکشنبه ۳۰ اسفندماه و زمان ثبت نام به تعویق انداخت. مهلت تا ساعت ۱۳ تمدید شد.

با توجه به تاخیر در ارسال افتتاح حساب یا نهایی شدن موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق العاده برخی از متقاضیان توسط بانک های عامل و یا به دلیل ارسال ناقص اطلاعات، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد شرایط مساوی برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این پروژه را به ساعت ۱۷:۰۰ امروز ۲۱ اسفند ماه موکول کردند تا مشتریانی که یک روز قبل موجودی حساب نمایندگی خود را افتتاح یا نهایی کردند، زمان کافی برای ثبت نام داشته باشند.
در عین حال، این گزارش همچنین اعلام می کند، مهلت افتتاح یا تکمیل موجودی حساب تمدید نشده است و تنها داوطلبانی که قبل از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه حساب افتتاح کرده اند می توانند اقدام کنند.
لازم به ذکر است که تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر ثبت نام کرده اند و سایر متقاضیان تا ساعت ۱۳ امروز فرصت دارند در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت نام کنند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تارا اتوماتیک نزدیک به بازار

مطالب مرتبط

همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور خودرو

سجاد ناجی

از یک طرف تاخیر در تحویل خودروهای سامانه از طرفی دیگر سبز شدن ۱۲۰ هزار خودرو!

mortazavi

شروع مجدد عرضه خودرو در بورس از ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

mortazavi

نظر دهید.