مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

زمان عرضه سومین مرحله سامانه یکپارچه خودروها هنوز مشخص نشده است….

زمان عرضه سومین مرحله سامانه یکپارچه خودروها هنوز مشخص نشده است.... شایعه عرضه مرحله سوم فروش یکپارچه خودروها رد شد... مقام مسئول: زمان عرضه مرحله سوم مشخص نیست... شایعه بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروها از روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی منتشر شد، اما مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز زمان بازگشایی سامانه مشخص نیست.

زمان عرضه سومین مرحله سامانه یکپارچه خودروها هنوز مشخص نشده است….

شایعه عرضه مرحله سوم فروش یکپارچه خودروها رد شد…
مقام مسئول: زمان عرضه مرحله سوم مشخص نیست…

شایعه بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروها از روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی منتشر شد، اما مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز زمان بازگشایی سامانه مشخص نیست.

سامانه یکپارچه فروش خودروها اواخر هفته آینده بازگشایی خواهد شد. این سامانه در مرحله اول برای عرضه خودروهای پیش‌فروش و فروش فوری استفاده شد و در مرحله بعدی، خودروسازان با مازاد تولید، محصولات خود را از طریق این سامانه عرضه خواهند کرد.

“او افزود که در این مرحله، متقاضیان جدید خودرو نیز می‌توانند ثبت نام کنند و محصولات دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی که تولید خودرو را افزایش داده یا برایشان تقاضا کم بوده است، در این مرحله در سامانه عرضه می‌شوند.”

“تقدسی همچنین اعلام کرد که نسخه جدید سامانه یکپارچه خودرو در حال بارگذاری است و اضافه کرد: ما در تلاش هستیم تا مدیریت عرضه خودرو در این سامانه را بهبود بخشیم و اطلاعات شفاف‌تری را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. در نسخه جدید سامانه، وضعیت متقاضیان برای دریافت خودرو به وضوح نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال، اطلاعات مرتبط با ارسال به خودروسازان، واریز وجه و برقراری قرارداد قابل مشاهده خواهد بود یا خیر؟ همچنین، اطلاعات مرتبط با وضعیت پلاک‌گذاری خودرو نیز در دسترس خواهد بود.”

اما همچنان از عرضه جدید خودروها خبر مشخصی در دسترس نیست…

“در حالی که موارد فوق از دیدگاه مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، نقل شده است، او در گفت‌وگو با ایسنا این مطالب را تکذیب کرد و اظهار کرد: هنوز بخشنامه و اطلاعیه اجرای مرحله سوم در دسترس ما نیست؛ قطعاً مرحله سوم و عرضه گسترده خواهد شد، اما زمان آن هنوز مشخص نیست.”

مطالعه بیشتر  آغاز 2 طرح فروش از سوی ایران خودرو

براساس شایعه و اخباری که منتشر شده این برداشت صورت گرفته که بنده هنوز هیچ صحبتی در رابطه با زمان عرضه خودروها نکرده ام. همچنین تقدسی در پایان صحبت های خود گفت: به محض تعیین شدن زمان اجرای مرحله سوم و جزئیات عرضه، اطلاعات معتبرتری از منابع رسمی منتشر خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چرا خودروی H5 به فروش نمی رسد؟

mortazavi

زمان عرضه فیدلیتی مشخص شد

سجاد ناجی

مجهز شدن وانت نیسان به دی لایت

mortazavi

نظر دهید.