مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه بهمن ماه (دهه فجر ۱۴۰۱)

محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه بهمن ماه (دهه فجر 1401) سایپا قصد دارد از روز سه شنبه فروش نقدی نیسان، پادرا و وانت کارون را آغاز کند. مشتریان محترم و نمایندگان مجاز گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش ویژه محصولات زامیاد مطابق جدول زیر اعلام می گردد:  متقاضیان محترم این طرح می توانند از روز سه شنبه به تاریخ 18 بهمن ماه 1401 ساعت 11 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا تا زمانی که تکمیل ظرفیت اعلام می شود، اقدامات لازم را انجام دهند. 

محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه بهمن ماه (دهه فجر ۱۴۰۱)

سایپا قصد دارد از روز سه شنبه فروش نقدی نیسان، پادرا و وانت کارون را آغاز کند. مشتریان محترم و نمایندگان مجاز گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش ویژه محصولات زامیاد مطابق جدول زیر اعلام می گردد:

متقاضیان محترم این طرح می توانند از روز سه شنبه به تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا تا زمانی که تکمیل ظرفیت اعلام می شود، اقدامات لازم را انجام دهند.
محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه (دهه فجر 1401)  سایپا قصد دارد از روز سه شنبه فروش نقدی نیسان، پادرا و وانت کارون را آغاز کند. مشتریان محترم و نمایندگان مجاز گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش ویژه محصولات زامیاد مطابق جدول زیر اعلام می گردد:    متقاضیان محترم این طرح می توانند از روز سه شنبه به تاریخ 18 بهمن ماه 1401 ساعت 11 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا تا زمانی که تکمیل ظرفیت اعلام می شود، اقدامات لازم را انجام دهند. 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش قیمت پراید شرم‌آور است

مطالب مرتبط

آغاز طرح فروش ویژه مادران محصولات سایپا

سجاد ناجی

جدیدترین قیمت خودروهای مونتاژی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

mortazavi

طرح فروش فوق العاده خارج از سامانه برای دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ

mortazavi

نظر دهید.