مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ریزش قیمت خودرو و انصراف مشتریان از خرید….

ریزش قیمت خودرو و انصراف مشتریان از خرید.... مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از افرادی که در فاز اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند با توجه به تماس شرکت های خودروسازی هزینه خودرو را پرداخت نکردند. طبق زمانبندی منتشر شده در سامانه فروش یکپارچه اطلاعات افرادی که 10 خردادماه اولویت های خودرویی خود را در مرحله دوم فروش یکپارچه انتخاب کرده اند، بررسی شده و قرعه کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی نیز انجام شده است. 

ریزش قیمت خودرو و انصراف مشتریان از خرید….

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از افرادی که در فاز اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده بودند با توجه به تماس شرکت های خودروسازی هزینه خودرو را پرداخت نکردند. طبق زمانبندی منتشر شده در سامانه فروش یکپارچه اطلاعات افرادی که ۱۰ خردادماه اولویت های خودرویی خود را در مرحله دوم فروش یکپارچه انتخاب کرده اند، بررسی شده و قرعه کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی نیز انجام شده است.

بر اساس قرعه کشی، نتایج اولویت بندی و تاریخ تحویل محصولات در سامانه یکپارچه ۲۴ خردادماه اعلام می شود. مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو به سایت خبری خودرویی گفت: قرعه کشی روز گذشته انجام شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولویت ها و تاریخ تحویل محصولات ۲۴ آذرماه اعلام می شود.

وی: تعدادی از افرادی که در دور اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کردند، به دلیل تماس شرکت های خودروسازی، هزینه خودرو را پرداخت نکردند که منجر به خالی شدن ظرفیت ها شد.

رئیس سامانه یکپارچه خودروها اضافه کرد: در تولیدات داخلی عدم پرداخت از سوی متقاضیان ۲۰ درصد بوده در حالی که در خودروهای مونتاژی این رقم از ۵۰ درصد گذشته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت قطعی 5 مدل خودروی وارداتی مشخص شد (8 خردادماه)

مطالب مرتبط

متقاضیان عادی برای پیش فروش اطلس از سایپا اقدام کنند!

mortazavi

سودهای میلیونی در لاتاری جدید ایران خودرو

سجاد ناجی

بومی سازی هفت قطعه خودرویی در کشور

Sajjad Amanian

نظر دهید.