مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ریزش قیمت خودروهای چینی بدون خریدار در بازار امروز (۴ دی)

ریزش قیمت خودروهای چینی بدون خریدار در بازار امروز (4 دی) در دی ماه، قیمت خودروهای چینی همچنان در حال کاهش است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط محصولات مدیران خودرو، قیمت ام وی ام X۲۲ صفر سال ۱۴۰۲ امروز به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است که در مقایسه با تیرماه، ۶۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

ریزش قیمت خودروهای چینی بدون خریدار در بازار امروز (۴ دی)

در دی ماه، قیمت خودروهای چینی همچنان در حال کاهش است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط محصولات مدیران خودرو، قیمت ام وی ام X۲۲ صفر سال ۱۴۰۲ امروز به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است که در مقایسه با تیرماه، ۶۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین، قیمت تیگارد X۳۵، یکی از شاسی بلندهای چینی پرفروش، به یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است که در مدت گفته شده ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است. بررسی قیمت محصولات کرمان موتور نشان می‌دهد که قیمت جک جی ۴ نیز با کاهش ۱۰۵ میلیون تومانی به ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت لیفان X۷۰ از تیر تا به امروز ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت چری تیگو ۵ IE نیز امروز به یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است که طی مدت گفته شده ۲۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را می توانید در همین لینک قرار داده شده بخوانید.

بر اساس اطلاعات نمایندگی خودروهای چینی، قیمت کارخانه برای خودرو ام وی ام X۲۲ PRO با دنده‌ی اتوماتیک به ۷۰۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت نمایندگی برای مدل X۲۲ PRO اتوماتیک IE نیز به ۸۷۳ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت نمایندگی برای خودرو فونیکس FX همچنین یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان است.

ریزش قیمت خودروهای چینی بدون خریدار در بازار امروز (۴ دی ماه ۱۴۰۲)

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  محصولات مدیران خودرو با قیمت کارخانه در سه شنبه 5 دی ماه

مطالب مرتبط

آغاز مرحله فروش تیگو ۷ و تیگو ۸

سجاد ناجی

ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

نویسنده ارشد

آخرین گزارش ارزیابی کیفی آذر

سجاد ناجی

نظر دهید.