مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ریزش شدید قیمت فیدلیتی پرایم ۶ شهریور

ریزش شدید قیمت فیدلیتی پرایم 6 شهریور خودرو فیدلیتی پرایم که یکی از محصولات شرکت بهمن موتور می باشد از اوایل تابستان نزدیک به 310 میلیون تومان ارزان تر شده است.  خودرو فیدلیتی پرایم 5 نفره در ابتدای تیرماه سال جاری با قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود. با گذشت نزدیک به 2 ماه قیمت این محصول با کاهش 310 میلیون تومانی به یک میلیارد و 490 میلیون تومان است که قیمت این خودروی مونتاژی بهمن موتور نزدیک به 18 درصد کاهش پیدا کرده است.  قیمت فیدلیتی پرایم مدل 5 نفره در اردیبهشت ماه سال جاری با قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان معامله می شد که با کاهش قیمت خودروها از اواسط اردیبهشت، در کمتر از 4 ماه 810 میلیون تومان تومان از ارزش این مدل کم شده است. 

ریزش شدید قیمت فیدلیتی پرایم ۶ شهریور

خودرو فیدلیتی پرایم که یکی از محصولات شرکت بهمن موتور می باشد از اوایل تابستان نزدیک به ۳۱۰ میلیون تومان ارزان تر شده است.

خودرو فیدلیتی پرایم ۵ نفره در ابتدای تیرماه سال جاری با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود. با گذشت نزدیک به ۲ ماه قیمت این محصول با کاهش ۳۱۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان است که قیمت این خودروی مونتاژی بهمن موتور نزدیک به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

قیمت فیدلیتی پرایم مدل ۵ نفره در اردیبهشت ماه سال جاری با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شد که با کاهش قیمت خودروها از اواسط اردیبهشت، در کمتر از ۴ ماه ۸۱۰ میلیون تومان تومان از ارزش این مدل کم شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  کاهش قیمت خودرو چه زمانی اتفاق می افتد؟

مطالب مرتبط

آغاز فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو

سجاد ناجی

۲۱ نهاد سرراه واردات خودرو

سجاد ناجی

از یک طرف تاخیر در تحویل خودروهای سامانه از طرفی دیگر سبز شدن ۱۲۰ هزار خودرو!

mortazavi

نظر دهید.