مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

رکورد جدید تولیدات ایران خودرو، عبور از ۵۰۰ هزار دستگاه!

در روزهای پایانی سال ۹۹، تولیدات ایران خودرو با عبور از ۵۰۰ هزار دستگاه رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رسانده و هدف تولید امسال خود را محقق کرده است.

در گزارش خبری خودرویی دیگر از سایت ۲۲ شرقی، در نیمه اسفند ماه تعداد دستگاههای تولید شده به وسیله بزرگترین خودروساز کشور از ۴۸۰ هزار دستگاه عبور کرده و نزدیک به نیم میلیون شدن است که در حال حاضر ایران خودرو بیش از نیم از سهم بازار محصولات سواری کشور را دارا می باشد.

ایران خودور در سال ۹۹ موفق شد که برای تولید اهداف خود و عرضه دستگاهها به بازار و همچنین افزایش سطح داخلی سازی، تلاش زیاد خود را به ثمر بنشاند و قدمی محکم در خود کفایی و استقلال در تولید بردارد.

شرکت خودروسازی ایران خودرو با کم کردن اثر تحریم ها و همچنین اثرات ویروس کرونا نیز به فعالیت خود ادامه دهد تولیدات خود را افزایش دهد.

همچنین این شرکت فعال در زمینه تولید دستگاههای سواری، علاوه بر محصولات خود محصول جدیدی را نیز به بازار معرفی کرده که ” تارا ” با حضور مهندسان داخلی و تامین قطعات موردنیاز خودرویی جدید را در داخل به مرحله تولید برساند.

اهداف محقق شده ایران خودرو در سال ۹۹

ایران خودرو در سال ۹۹ که سال جهش تولید نامگذاری شده، توانست قوای محرکه را ارتقا داده و از موتور سه سیلندر رونمایی کند ضمن اینکه برای تولید انبوه گیربکس شش سرعته پیش روی براساس نقشه راه توسعه ایران خودرو از جمله اقدامات مهم مهندسان و تکنسین ها این شرکت است که هدف نهایی کاهش مصرف سوخت و تحقق بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری است.

مطالعه بیشتر  افزایش قیمت خودرو شاهین امروز 31 خرداد 1402

این شرکت خودروسازی توانست به گونه ای پیشرفت خود را تسریع ببخشید که بهترین کیفیت را نیز در داخل با وجود تحریم ها برای خودروها اعمال کرده و این در حالی ست که اولین پنج ستاره ایرانی در سبد محصولات شرکت ایران خودرو قرار گرفت.

همچنین ۸۵ درصد از تعهدات معوق این شرکت نیز کاهش داشته است و نتایج آن نیز به وضوح در بازار مشاهده می شود که تعداد باقی مانده از این تعهدات هم در روزهای پایانی سال به غیر از دو محصول، تماما انجام خواهد شد. دیگر معوقات در ابتدای سال نو انجام خواهد شد.

ایران خودرو با تولید محصول جدید خود با نام ” تارا ”  توانست تحول بسیار بزرگی در دنیای خودرو به وجود آورد. برای مطالعه امکانات خودروی تارا می توانید با کلیک بر روی لینک اقدام کنید. ضمن اینکه برای اطلاع از جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ و همچنین دانستنی های مفید خودرو با عنوان مقالات فنی نیز می توانید از لینک های ابتدای صفحه اصلی استفاده کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آیا ‌فروش خودرو به صورت کارتکس باعث افزایش قیمت می‌شود؟

سجاد ناجی

تولید ۱ میلیون خودرو توسط زر خودرو

سجاد ناجی

قیمت انواع فوتون در شنبه ۱۶ دی

mortazavi

نظر دهید.