مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

رکورد جدید ایران خودرو در بهمن ماه ۱۴۰۱

رکورد جدید ایران خودرو در بهمن ماه 1401 گروه صنعتی ایران خودرو با تولید 3658 دستگاه در دومین روز بهمن ماه و فرارسیدن ماه مبارک رجب رکورد تولید روزانه

رکورد جدید ایران خودرو در بهمن ماه ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو با تولید ۳۶۵۸ دستگاه در دومین روز بهمن ماه و فرارسیدن ماه مبارک رجب رکورد تولید روزانه موتورسیکلت و تجاری را پشت سر گذاشت. معاون تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: امروز شاهد افتخاری دیگر از کارکنان ایران خودرو هستیم. این رکورد در تاریخ گروه صنعتی ایران خودرو بی سابقه است و این مهم با همکاری زنجیره تامین و ساپکو به دست آمد.
کیانوش پورمجیب از تولید رکورد ۷ هزار و ۲۷ دستگاه موتور دیزل سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر تولید روزانه موتور دیزل ایران خودرو شرکت ایدم نسبت به سال گذشته به طور میانگین ۴۸ دستگاه است که رشد و شرایط بسیار بهتری در گذشته وجود داشته است.
وی افزود: دستیابی به این میزان تولید ماشینی نشان از عزم و تمایل کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش عرضه و ارائه محصولات با کیفیت به مردم دارد.
پورمجیب افزود: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو، این نوید را به مردم عزیز می دهیم که در آینده شاهد افزایش تولید و تنوع محصول در خودروسازی باشیم.
وی با اشاره به موتورهای مختلف تولیدی ایران خودرو گفت: در گذشته موتورهای تولیدی از تنوع و کیفیت پایینی برخوردار بودند و موتورهای پیکان و وانت سهم زیادی از محصولات با سطح فناوری پایین را به خود اختصاص می دادند.
معاون تامین و تولید خودرو ایران، موتورهای جدید را نمی توان با موتورهای قبلی مقایسه کرد و افزود: این موتورها بسیار پیشرفته هستند که می توان آنها را موتورهای XUP، EF7، EF+، TU5، TU5 نامید.
وی ضمن قدردانی از تلاش مستمر کارکنان در زنجیره تامین و خط تولید ایران خودرو و سیاست و حمایت هیئت مدیره گفت: با رهبری و برنامه ریزی مناسب مدیرعامل این گروه صنعتی توانسته ایم به نتیجه مطلوب برسیم.
لازم به ذکر است جشن عبور از رکورد روزانه تولید موتور با حضور معاونان تامین و تولید، هماهنگی و کنترل، معاون تولید قطعات و مونتاژ، معاون خدمات فنی وزیر نیرو و جمعی از مدیران و کارگران خط تولید در قسمت موتورسازی برگزار شد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شرایط خرید پژو 207 توسط ایران خودرو اعلام شد (25 خردادماه 1403)

مطالب مرتبط

به دستور شورای رقابت اختلاف قیمت دنا با مردم حساب می شود!

mortazavi

سامانه دریافت مالیات انتقال خودرو ها کلید خورد

سجاد ناجی

فقط ۳۰ درصد سهمیه در سامانه یکپارچه برای مردم عادی هست

سجاد ناجی

نظر دهید.