مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر از خودرو امروز | رکورد تولید روزانه به کرمان موتور رسید..

خبر از خودرو امروز | رکورد تولید روزانه به کرمان موتور رسید..  طبق گزارشی که از کرمان موتور به دست رسیده است، با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان این شکرت و بهره مندی از امکانات و همچنین ظرفیت بالای زنجیزه تامین، رکورد روزانه تولید خودرو در این شرکت شکسته خواهد شد. 

خبر از خودرو امروز | رکورد تولید روزانه به کرمان موتور رسید.. 

طبق گزارشی که از کرمان موتور به دست رسیده است، با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان این شکرت و بهره مندی از امکانات و همچنین ظرفیت بالای زنجیزه تامین، رکورد روزانه تولید خودرو در این شرکت شکسته خواهد شد.

در ۳ تیرماه ۱۴۰۲ با به حقیقت پیوستن تولید روزانه ۲۴۷ دستگاه از مدل های مختلف محصولات کرمان موتور رکورد بی سابقه ای در طول تاریخ، رکورد تولید کرمان موتور ثبت شد.

با توجه به تلاش همه کارکنان شرکت در جهت رسیدن به افزایش تولید و بالا بردن کیفیت محصولات و گسترش همکاری با قطعه سازان داخلی و بهبود عملکرد زنجیره تامین در تغذیه خطوط تولید، این شرکت توانسته است، افزایش ۴۳ درصدی را نسبت به متوسط تولید روزانه فصل بهار ۱۴۰۲ محقق کرده و به ثبت برساند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این روند تولید تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه دار خواهد بود.

تا قبل از این نیز بالاترین آمار تولید برای خرداد ۱۳۹۴ با رکورد روزانه ۲۲۵ دستگاه و بعد از آن تیرماه ۱۳۹۶ با تولید روزانه ۲۱۷ دستگاه در روز ثبت گردیده بود که شرکت کرمان موتور تا قبل از این با فراهم کردن زیر ساخت ها برای افزایش تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داده بود که شکسته شدن رکورد تولید روزانه در این شرکت در نتیجه همین سیاست ها می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش ۶۳ درصدی قاچاق لوازم یدکی خودرو

مطالب مرتبط

شروط جدید برای انجام شدن واردات خودرو

سجاد ناجی

۱۰ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو با فروش هفتگی

mortazavi

افزایش مبلغ بعضی از جرائم خطرساز رانندگی

mortazavi

نظر دهید.