مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پیام ارسالی قرارداد به افراد متقاضی خودروهای وارداتی

پیام ارسالی قرارداد به افراد متقاضی خودروهای وارداتی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای اطلاعیه های قبلی مبنی بر تحویل اولین خودروهای وارداتی اواخر هفته جاری، پیامکی برای افرادی که برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده اند ارسال می شود تا با این شرکت تماس بگیرند و قرارداد خود را تکمیل کنند. روز چهارشنبه هفته گذشته امید قالیباف ضمن صحبت از واردات و عرضه 1108 خودروی وارداتی که بیش از 400 دستگاه آن در چانگان است، اعلام کرد: در این هفته (19 تا 25 فروردین) خودروها به احتمال خیلی زیاد تحویل داده خواند شد. پس از ارسال قرارداد برای مشتری، فرآیند پرداخت آغاز شده و فرآیند تحویل خودرو نیز به دنبال آن شروع می شود.

پیام ارسالی قرارداد به افراد متقاضی خودروهای وارداتی

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای اطلاعیه های قبلی مبنی بر تحویل اولین خودروهای وارداتی اواخر هفته جاری، پیامکی برای افرادی که برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده اند ارسال می شود تا با این شرکت تماس بگیرند و قرارداد خود را تکمیل کنند. روز چهارشنبه هفته گذشته امید قالیباف ضمن صحبت از واردات و عرضه ۱۱۰۸ خودروی وارداتی که بیش از ۴۰۰ دستگاه آن در چانگان است، اعلام کرد: در این هفته (۱۹ تا ۲۵ فروردین) خودروها به احتمال خیلی زیاد تحویل داده خواند شد. پس از ارسال قرارداد برای مشتری، فرآیند پرداخت آغاز شده و فرآیند تحویل خودرو نیز به دنبال آن شروع می شود.

به همین ترتیب، امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با اعلام یکی از مسئولان وزارت صمت، در همین هفته جاری ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی ۱۱۰۸ برای امضای قرارداد در این هفته اطلاع رسانی خواهند شد.

حواشی اخبار از موضوعات واردات خودروهای سواری کارکرده و علت اینکه چرا خودروهای سواری کارکرده وارداتی ورودشان به کشور لغو شود را می توانید در همین لینک قرار داده شده بخوانید.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، این فروش اولین فروش خودروهای وارداتی است که توسط شرکت سایپا و متقاضیان خودرو چانگان CS35 تولید خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر مجدد است که وضعیت خودروهای وارداتی در مراحل مختلفی است، ممکن است از کشتی در حال بارگیری باشند، یا در راه ورود هستند و یا اینکه در گمرک در حال ترخیص می باشند و یا حتی در خط تولید قرار دارند که بعد از طی شدن این مراحل فرآیند واردات و رسیدن به داخل کشور طی خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ورود حداکثر ۱۰هزار خودرو به کشور با آزادسازی واردات

مطالب مرتبط

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی خردادماه ۱۴۰۲

mortazavi

پژو پارس حذف می شود اما جایگزین این مدل چه خواهد بود؟

mortazavi

آغاز فروش فوری ایران خودرو برای ۲ محصول

سجاد ناجی

نظر دهید.